harald_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg trenger en diskett jeg kan boote fra som gir meg muligheten til å kjøre kommandoen "format C:" Hvis jeg formaterer en diskett i WinXP og haker av "Create a DOS startup disk" og booter fra den for jeg bare meldingen "Bad command or file name" når jeg skriver "format C:" Noen tips? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Så lenge det ikke er ntfs filsystem på c: , går win98 oppstartsdikett helt fint. Hvis du har pm8 kan du konvertere ntfs til fat32 først om så. Finner det du trenger her Bootdisk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Men hvorfor skal du formatere C: fra DOS? Du booter opp XP CD'en og formaterer derfra. Det virker også når du har NTFS. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Edit: leste akkurat morePower sin post Endret 22. desember 2003 av nemetiss Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg får ikke maskina til å starte fra cd.... Skal prøve litt mere senere, nå skal jeg til dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå