abcd423417984 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 i de 3 siste sidene er det kun 2-3 brukere som har kommet med noe som ikke beveger seg off-topic. dette temaet er ganske utdiskutert, og tråden har utviklet seg i helt feil retning. Tråden vil bli stengt ganske snart av nettopp den årsak, og jeg håper de som fremdeles har noen saklige innspill i denne diskusjonen faktisk kommer med disse før den tid. jeg regner med at det sakelige i denne tråden har blitt snappet opp av de som til sist skal ta avgjørelsen som bestemmer skjebnen til politikk og religion delen av forumet. btw; etter å ha telt har jeg kommet frem til at det er 10 brukere (!!) som har brutt retningslinjene på en eller annen måte i de siste 3 sidene av diskusjonen.Noen verre enn andre såklart. Skal ikke straffe noen for det med mindre det fortsetter. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Forslag: Steng denne tråden i tilbakemeldinger, les gjennom den og se alle de gode forslagene og den gode diskusjonen som har vært her fra alle de gamle deltakerne i P/R, sjekk pollen, tenk gjennom saken og ta en avgjørelse. Håper personlig dere lar oss få lov til å diskutere de sære greiene våre i vårt eget forum snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg