skjamsjung Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) For noen dager siden dukket det opp reklame i operativsystemet på min 3 år gamle KS8005. Veldig stygt i forhold til resten av layouten. Et produkt folk kjøpte for mellom 10-20k. Er dette greit av Samsung? Å pushe reklame gjennom operativsystemet i et så dyrt produkt? Liker ikke veien dette går. Noen andre som har opplevd det samme? Endret 29. mars 2019 av skjamsjung Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Fikk du tatt bilde av reklamen? Virker som et merkelig sted å ha reklame... Og blir det veldig innpåsliten reklame vil man jo seriøst vurdere andre merker neste gang man kjøper TV Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Det samme på min, men har ikke brydd meg større enda, da det er bare synlig når man er i menyen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Hva er det reklame for? Ikke sett det på mine to tver enda iallefall. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hos meg var det reklame for Disney mener jeg å huske, samme størrelse som f.eks. Netflix og Youtube knappen, men med Disney logo og motiv, og "reklame" skrevet i et hjørne. Akkurat nå er ikke på min meny så kan ikke ta bilde av det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Høres overhode ikke greit ut med mindre man eksplisitt har godkjent "markedsføringsinformasjon" ved aktivering av "Smart Hub" eller at det er en form for app-anbefaling: https://www.samsung.com/no/smart-tv/apps-on-smart-tv/ Endret 30. mars 2019 av mandela Lenke til kommentar
skjamsjung Skrevet 3. april 2019 Forfatter Del Skrevet 3. april 2019 Dukker opp av og til. Er ganske stygt i forhold til menyen ellers. Vi har godtatt dette da vi huket av for "terms and services" før tven ble tatt i bruk, men har ikke mulighet til å si nei-takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå