sirpetterjones Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Bare kom til å tenke på en fin funksjon qtek'ene har. Dette med at når du skriver f.eks 999, kommer alle kontaktene som har numre som starter på 999 opp. Personlig synes jeg dette er en veldig praktisk funksjon. Særlig hvis du bare husker starten på et nummer og er avhengig av å ringe svært raskt. Andre som også har funnet denne funksjonen praktisk? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hm,- det finnes ett 3.parts program som gjør det samme (= har det på mobilen min og synes det er genialt (= Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har _vet_ jo ikke om ingen andre har denne funksjonen, men jeg har ihvertfall ikke sett noen som har det enda. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tja, det kan jo være pga ingen bortsett fra MS vil ha på seg stempelet som "tyver" og stjeler ideer fra Qtek? Uansett finnes det jo slikt som 3. parts program som nevnt og da slipper vel andre produsenter å tenke på det? Genialt er det uansett Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg synes også denne funksjonen er genial. Hva heter dette 3.dje partsprogrammet dere snakker om? Finnes det til Symbian OS'et (har 6600 selv). Har noen en link hadde det og vært strålende, så slipper jeg å søke meg frem gjennom Google. God jul og god natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå