kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvordan tror du det haddet vært?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 tenker du bare dataspill da? tror det hadde vært mange mer som spillte p&p rpg da, eller spillte fotball istedet, eller noe annet...gjenger og alt sånnt som de kan få kick utav utenom den virtuelle verden (blir barn voldeliga av videospill? heh...) Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Uh.. hva mener du? At alle spell hadde pluttselig forsvunni? Eller at det alderi hadde blitt oppfunnet? Hadde det pluttselig forsvunni... hadde jeg nok drept meg sjøl. Hadde det alderi blitt oppfunni.. hadde jeg kansje hatt meg ein sjekkelig jobb innen nå.. og kansje vært mer inform! Ellers hadde jo det vært mer eller mindre det samma. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hos oss har vi alltid spilt noe, Yatzy, kort, sjakk, brettspill, data - voksne og unger sammen, så jeg tror nok vi ville klare å syselsette oss om PC'n brøt sammen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva mener du med "spill" da? Dataspill? Eller spill som sjakk? Stein, saks og papir? Kaste mynt og kron? Alt det er spill. Spill *er* ikke noe. Det er bare en beskrivelse på en handling. Hvis det ikke hadde vært spill hadde ingen kastet noe til hverandre, trillet noe bortover og mye arbeid hadde sikkert bare forsvunnet siden det kan bli sett på som spill/lek. Derfor blir det en ganske absurd situasjon siden man kan ikke si at det ikke skulle vært "spill". Spill er bare underholdning. En verden uten underholdning er jo også umulig siden folk kan bli underholdt av så mangt... Er det PC-spill du tenker på blir det egentlig det samme der. Hva definerer du som spill? Jeg ser på spill som underholdning. Og hvis jeg finner det underholdende å lage små firkanter i notisblokk måtte jo det også bare "poffet" vekk og ikke eksistert. Jeg tror det jeg i bunn og grunn vil frem til er at spørsmålet nok ikke kan besvares. Det blir som å si "Hvordan ville verden vært uten verden?" En verden uten spill er ikke mulig fordi *alt* kan være eller allerede er spill. PC-spill, man kan ikke egentlig tenke seg hvordan verden vile vært uten dem siden de ikke kan forsvinne eller ikke være her. Nå som det er nevnt får jeg vel avslutte med å motsi meg selv da og svare på spørsmålet: Verden ville vært KJEDELIG! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Svarer direkte til spøsmålet: Da hadde det vært ei veldig sliten jente som lå i sengen vår Ville gjort alt mulig annet enn å spille, men som er morsomt og underholdende, sett filmer, gå på byen, kjøre, høre på musikk, trene, spise ute...Hmmm med andre ord, ikke rare forskjellen fra hvordan det er i dag (Heldig vis) Lenke til kommentar
banzay Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hadde vært akkurat det samme Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 IceCool: er ikke det bare det ultimate spillet? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Tror jeg hadde gått og hengt meg... Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvis det ikke hadde vært noen spill i verden hadde vi ikke tenkt over det(hvis det ikke hadde blitt lagd) , men hvis det hadde blitt fjerna hadde det vært litt kjedelig Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Livet er et avansert spill. Ergo; hadde det ikke vært spill så hadde det ikke vært liv på denne planeten Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Selv ville jeg hatt mye bedre karakterer, flere venner, vært i bedre form, hatt en sunnere rygg, mindre stiv i blikket, vært flinkere til å stå på ski, hatt bedre hygiene, bedre kosthold, fått lest flere bøker. And the list goes on.. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Mer samhold og familievelvære. Rett og slett mer sosialt... Endret 22. desember 2003 av RatmFan Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ingen spill, ingen sjakk, eller strategy spill, ingen fotball eller sport i det hele tatt. ingen data spill, ergo pc utviklingen ville ha vært 10 år tilbake. kort sagt verden ville ha vært full stappa med folk som jobber å barn som studerer. huff nei fytte katta så kjedlig verden ville ha vært. må si tusen takk til kina mannen som laga sjakk spillet å en helt utrolig dårlig spøk, vet noen hva det første spillet var i stein alderen så var det enten hide and seak eller så var det hard to get hehehe ok jeg har en dårlig humor i dag MR_T Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sinnsykt kjedelig Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det hadde nok gått helt greit...selv er jeg en stor spill entusiast, men jeg har ikke spillet noe særlig de siste månedene etter jeg og dama flytta sammen.... Jeg har funnet på andre ting som gjør at jeg ikke har savnet spill i det heleste tatt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvilke ting? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Koz med dama, planlegging av ommøblering, koz med dama, planlegging av barneværelse, koz med dama, familiemiddager, koz med dama, brettspill som Risk og Trivial Pursuit, koz med dama, se TV sammen, koz med dama, gå på fest med venner og bekjente, koz med dama, snekre i hjemmet, koz med dama, bekymre seg over økonomien, koz med dama og lage eksperimentelle middager.... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Koz med dama, planlegging av ommøblering, koz med dama, planlegging av barneværelse, koz med dama, familiemiddager, koz med dama, brettspill som Risk og Trivial Pursuit, koz med dama, se TV sammen, koz med dama, gå på fest med venner og bekjente, koz med dama, snekre i hjemmet, koz med dama, bekymre seg over økonomien, koz med dama og lage eksperimentelle middager.... Slapp av... Det går over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå