Gå til innhold

Borderlands 3 er annonsert – se den første traileren

Anbefalte innlegg

Jeg gir skylden til BL1 og BL2 for alle spill som kom med den kjedelige barnlige tegneserie grafikken som alle skulle bruke etter nevnte spill, og det ser ut som Gearbox ikke har kommet ut av 2007 enda, da dette ser helt likt ut som BL2.

Nå det er sagt, begynte jeg min aller første gjennom spilling av BL2 (BL1 rørte jeg aldrig) i går, selv om jeg ikke fordrar grafikkstilen, liker jeg skytefølelsen.

En milliard våpen tar jeg med en klype salt. Her er det uendelig med forskjellige fargekombinasjoner og stats.

Dette blir Epic låst i ett år.

Rettelse var vel blizz med wow som starta tegneserie grafikken for fullt. Er generelt ikke glad i tegneserie jeg heller. Men bl er ikke den verste. Det sagt så runda jeg bl 1 med en kamerat med fy faen vi kjeda oss de siste 5 timene. Vi spilte 2'ern også men klarte aldri og fullføre det. Vi hadde et håp om bedre story derfor vi i det heletatt gadd og prøve det. Men alt av story er jo nesten fortalt midt under skytekamper så får jo ikke med seg en dritt av hva som skjer. Og de fleste missions etc er kjedelige. Hopper lett over denne så sant det ikke er kraftig forbedret og hovedstory og side missioner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gir skylden til BL1 og BL2 for alle spill som kom med den kjedelige barnlige tegneserie grafikken som alle skulle bruke etter nevnte spill, og det ser ut som Gearbox ikke har kommet ut av 2007 enda, da dette ser helt likt ut som BL2.

Nå det er sagt, begynte jeg min aller første gjennom spilling av BL2 (BL1 rørte jeg aldrig) i går, selv om jeg ikke fordrar grafikkstilen, liker jeg skytefølelsen.

En milliard våpen tar jeg med en klype salt. Her er det uendelig med forskjellige fargekombinasjoner og stats.

Dette blir Epic låst i ett år.

Stilen tillater er del overdrevne voldelige, stilistiske og komiske elementer som hadde blitt vanskeligere å få gjennom i realistisk stil. Sette fyr på dverger som skriker "I smell delicious!" mens de dør i realistisk stil? Hadde blitt avisoppslag i hvert fall. Tror heller ikke Ellie, Tiny Tina eller Mr. Torgue (som eksempler) hadde vært gode som realistiske karakterer.

Om dette blir epic ekslusiv så blir det bedre tid til å runde remastered utgavene, Halo og Rage 2 som kommer til steam.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke dere som syns det er for mye VÅPEN, er jo det som er det gøyeste med spillet at man looter og er alltid på jakt etter noe bedre. Borderlands knuser alle andre loot and shoot spill og de greier å balansere det med fantastisk morsom story og interessante karakterer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Then its just the waiting and hoping that they dont mess it up with yet a generic multiplayer game. But focus on making a GOOD single player game and add multi on top of that.

Darn it, there has not been 1 really good single player game in a couple of years. Its all multi, multi and multi. Boring as hell.

Lenke til kommentar

Sitter for tiden og spiller remastern av B2 på PS4. Er det bare jeg som ser svært lite i forhold til grafisk løft i B3?

Cel-Shadingen tillater vel ikke for mye på den grafiske fronten, det jeg så av forbedringer var bedre modeller, lyseffekter etc, mye høyere detaljnivå på våpen f.eks. Tror det er vanskelig å få høyere "løft" uten å bryte med shadingen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...