huf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Her er siden min, og som dere ser, så trenger jeg en litt fengende banner. Kriteriene er ikke mange, men dere må bruke noenlunde de fargene som er brukt på siden fra før, og lignende. Noen som vil lage? ps. kanskje bruke impact fonten..? Endret 21. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Nå er ikke jeg den beste her inne, men kan nå iallefall prøve å mekke noe sammen. Men en ting. -Størrelse -Hva farge bruker du. Orker ikke sjekke igjennom koden for å finne den. DanielP Endret 21. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Enten så er det berre meg eller så såg den sida veldig overbugga ut i Opera (7.10) Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Størrelse: ca CA 700x100 + -. Hex kode: 9DAFBD, 9FB8CC, white og black. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Enten så er det berre meg eller så såg den sida veldig overbugga ut i Opera (7.10) Denne gangen har du litt for rett, Arve! Så litt skremmende ut, faktisk! Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Enten så er det berre meg eller så såg den sida veldig overbugga ut i Opera (7.10) Jeg har ikke begynt med kompatibiliteten til Opera og Mozilla enda. Tenker på logoen nå.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som vil mekke en logo eller? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som vil mekke en logo eller? Du vet det er et kvarter siden du startet denne tråden? Ha litt tålmodiget, mann! Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som vil mekke en logo eller? Du vet det er et kvarter siden du startet denne tråden? Ha litt tålmodiget, mann! Det var bare at det hørtest ut som om det ikke var aktuelt å lage noen banner til den fantastisk kompatible siden min. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Skal du ikke fikse det, eller skal det se slik ut for alltid? Endret 21. desember 2003 av Toolshed Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Skal du ikke fikse det, eller skal det se slik ut for alltid? Jeg har sagt at jeg skal fikse på det! Det jeg vil konsentrere meg om nå var en god logo å arbeide ut ifra, så kanskje jeg får inspirasjon til å gidde å lage den kompatibel til flere nettlesere enn ie. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har jo meldt meg frivillig til å iallefall PRØVE, kan ikke garantere det beste forslaget. Men prøve gjør jeg iallefall. Legger det ut med en gang jeg er ferdig. DanielP Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har jo meldt meg frivillig til å iallefall PRØVE, kan ikke garantere det beste forslaget. Men prøve gjør jeg iallefall. Legger det ut med en gang jeg er ferdig. DanielP Takker for initiativ DanielP. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har mekka et lite forslag. Blei ikkje akkurat som eg hadde håpa på, ettersom eg har litt grov idètørke for tida, (og har hatt det i godt og vel 2 mnd no ) Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Har mekka et lite forslag. Blei ikkje akkurat som eg hadde håpa på, ettersom eg har litt grov idètørke for tida, (og har hatt det i godt og vel 2 mnd no ) Bildet funker ikke arve! Endret 22. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har mekka et lite forslag. Blei ikkje akkurat som eg hadde håpa på, ettersom eg har litt grov idètørke for tida, (og har hatt det i godt og vel 2 mnd no ) Bildet funker ikke arve! Synes det funker bra jeg! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Så du hadde ikke tid å vente, hva? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Et lite tips til framtiden: Når du sitter og jobber med koden, bruk opera eller mozilla til å sjekke resultatet, ikke IE. Funker det i de to så pleier det å være greit i IE. Det er MYE mer jobb å rette opp sånt etterpå Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 "Mozallama" faktisk,, du (huf) kunne godt lagt til noen kriterier for hva du liker/ikke liker med arve sitt forslag, slik at en får litt bedre peiling på hva du er ute etter.. Avfeiing funker dårlig,, slenger allikevel med en Btw,, vet at jeg skrev Mozallama og ikke Mozillama, en 'e' fra eller til kan fixxes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå