Raphaug Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Arrgh..... Formaterte C:\ og installerte windows på nytt. Installasjonen gikk helt ok, pc`n rebootet men var sinnsykt treig da jeg hadde logget inn! Gikk ikke å gjøre noe, så etter 1min rebootet jeg! chkdsk ble kjørt og jeg fikk disse feilene: File rekord 9384 is unreadable File rekord 9385 is unreadable File rekord 9386 is unreadable File rekord 9387 is unreadable ----------------------------------- Deretter rebootet pc`n igjenn, loading time`n gikk som normalt men etter loading time`n så ble de svartskjerm som normalt varer i et sekund, men nå varte den mye lenger! Bare sto helt stille! Hva kan være feilen? windows cd`n er helt ok memtest86 på ram = 0 feil IDE kabler = testet med forskjellige! pc specs: Abit NF7-S v2.0 Amd Athlon XP 2600+ Barton Twinmos DDR400 512mb dual channel Er det ram brikkene som er defekte? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Kan du bare ikke forsette på den tråden du allerede har på gang http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=183863&hl= Ingen vits i å lage en ny.. Som jeg sa sist : har du testa med en og en rambrikke? TaZ Endret 21. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 joa, kunne egentli gjort det.. Men må jeg installere windows på nytt med en rambrikke for å teste det da? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 joa, kunne egentli gjort det..Men må jeg installere windows på nytt med en rambrikke for å teste det da? Nei...Er det feil på en av brikkene og du fjerner den så funker windows vist det ikke er alt for fucka opp..du ser det TaZ Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Stikker å prøver med engang! Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hadde en kompis som fikk disse feilmeldingene du fikk, med feil i file record greiene. Hos han hadde HD'en tatt kvelden... derav feil i oversikten over filene eller no. (skal ikke snakke for mye om ting jeg egentlig ikke kan ) Ta å last ned et program som kan sjekke HD'en din ut OS, hvis ikke de andre tipsene fungerer. nAz-guL ps. God Jul Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Leste på det andre innlegget ditt at du hadde prøvd med en annen HD,men jeg leste feil..Så det er mere sansynlig at det er HDen som har konka ut.... TAZ Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Tok ut ram brikke i slot 3 og rebootet. File rekord segment 9552 is unreadable. Pc`n fikset det, rebootet og gikk glatt =) Kan det være at den ene rambrikken min er defekt da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 er rambrikken min er defekt da? Ja enten det, eller(somjeg selv har erfart) "råttten" ntoskrnl.exe. Prøv og installer windows på nytt. hvis ikke det hjelper så er det nok ram-en Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Syntes det virker litt rart at det skal være et ram problem mens pc'en griner over file record segment feil .. men men, hvis det funka bra for deg nå, at pc'en ikke var treg mer og slikt er det jo bare å fortsette. Du kan jo alltids prøve å putte ram brikken inn igjen og se om den konker ut igjen da... nAz-guL Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 En tråd om saken er nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg