Cthulhu Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Det står ikke helt bra til med tredje generasjon butterfly-tastaturer heller.Apple beklager stadige tastaturproblemer Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Har hatt min MacBook Air kjøpt i november inne 3 ganger pga. dette. Nå skal den inn for siste gang, så jeg får pengene tilbake. Samme greien gang på gang selv om tastaturet blir byttet. 5 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Talspersonen la deretter til at brorparten av brukerne var fornøyde med det nye tastaturet, og at folk med problemer kunne ta kontakt med Apples kundebehandlere. Oversatt: De håper fremdeles at dette skjer med folk utenfor garanti/forbrukerkjøpsrettstid. Søppelfirma. 7 Lenke til kommentar
Kristines1996 Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Har MacBook pro mid 2015, vil tørre å si at jeg faktisk er veldig fornøyd med tastaturet. Det kan komme dritt inni tastaturet, men opplevd dette svært skjelden. Det har hendt en gang at en tast har blitt treg, men fungerte å fjerne støv med trykkluft. Er ganske ung og har med macen over alt, så rart jeg ikke har hatt større problemer. Lenke til kommentar
Putimir Vladin Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Apple... Tsk, tsk.. Jeg husker at min 2011 årsmodel av "Air" også hadde et elendig tastatur med disse feilene. Men som et pluss så hadde de utsyrt den med mekanisme der plasten var laget av sukker i tilfelle kaffen var for sterk mens man prøvde fiske ut støv å rusk(1-2 partikler). Jeg er glad de tar dette alvorlig selv om det bare gjelder 100% av deres tastatur! 2 Lenke til kommentar
samobil Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Har MacBook pro mid 2015, vil tørre å si at jeg faktisk er veldig fornøyd med tastaturet. Det kan komme dritt inni tastaturet, men opplevd dette svært skjelden. Det har hendt en gang at en tast har blitt treg, men fungerte å fjerne støv med trykkluft. Er ganske ung og har med macen over alt, så rart jeg ikke har hatt større problemer. 2015 pro modellen bruker ikke butterfly-switcher og er del av den gamle generasjonen macbooker med det gamle og gode tastaturet før de fikk redesign i 2016... Så, nei, ikke rart du ikke har hatt problemer. Endret 28. mars 2019 av samobil 5 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 4 år uten å løse problemet. 4 år på å jobbe med en unnskyldning. Målløs. 4 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Talspersonen la deretter til at brorparten av brukerne var fornøyde med det nye tastaturet Brorparten? Så mer enn 50% av brukerne er fornøyde med det nye tastaturet? Er det imponerende? Det nye tastaturet har vel uansett vært på markedet i mindre enn 1 år så langt, og jo lenger tid det går, jo flere vil bli misfornøyde. Utrolig at det går an å kan levere sånt søppel, særlig når det har gått over så lang tid og såpass mange generasjoner av tastaturet som det har gjort. 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 4 år uten å løse problemet. 4 år på å jobbe med en unnskyldning. Målløs. Men prisen er gått opp så nå har de snart råd å finne ut hva som er feil ;-) Samme med kabelen i skjermen som ikke kan byttes uten at hele panelen må byttes, men gjerne går i stykker. Ers..ville vel ikke vaert noe moro hvis din 20000kr dings ikke gikk i stykker annet hvert år? 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Kanskje de skulle gå tilbake til de gamle tastaturene som fungerte helt flott. 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Overskriften i artikkelen det linkes til har jo fortsatt R i seg... Nå har ikke jeg prøvd noen apple produkter på årevis, men utifra det jeg hører, leser og ser fra produktene så har kvaliteten fått seg en liten knekk etter at Jobs la hatten på hylla... Synes også at det de tilbyr er mer rotete enn før (her er det mange som synder, men Apple pleide vel ikke å være en av de?), før var det en model telefon, nå er det 3-4 (eller enda fler?). Stor skjerm, liten skjerm, buet, ikke buet, med eller uten glass bakdel (snakker ikke om bare Apple her som dere sikkert skjønner) osv osv... Hva med et solid produkt som de har troen på heller? Tilby forskjellig minnestørrelser, greit, men diverse konsonanter foran og bak navnet blir bare rot til slutt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Kanskje de skulle gå tilbake til de gamle tastaturene som fungerte helt flott. Det er litt det jeg også stusser litt på. Jeg synes de nye tastaturene er helt forferdelige å skrive på, og når de appåtil har så mange problemer, skjønner jeg ikke hvorfor Apple absolutt må beholde dem. Jeg tror ikke noe av Macbook-modellene hadde lidd av å bli litt tykkere. Man kunne kanskje hatt én modell med det nye tastaturet (eg. Macbook), men ikke hele sortimentet. Og fjern den teite touchbaren på toppmodellene (eller gi oss mulighet til å velge toppmodellen uten touchbar)! Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Når andre produkter er bedre og mye billigere så blir det ikke noen Apple produkter på meg. Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Overpriset søppel. Misliker samtlige nye Macbooks og butterfly keyboards. Elsker min retina med HDMI og USB. Når den går under skal det bli sermoni og fest. arbeidshest så det suser.Macbook anno 2019? nei takk.. Lenke til kommentar
fjoesne Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Apple kundeservice verifiserte ved fjern-testing og serienummer at min MacBook Pro var en av de berørte modellene og sendte meg til Eplehuset som skulle sørge for å sende den til et europeisk verksted for utskiftning av tastatur. Eplehuset utførte likevel testing og samtidig formaterte disken (siden det er tydeligvis nødvendig for å teste et tastatur), for så å fortelle meg at det ikke er behov for utskiftning og kreve at jeg skulle betale for feilsøking som de ikke hadde behov for å utføre. De skulle i utgangspunktet bare skifte tastaturet, testing var i følge apple ikke nødvendig siden feilen allerede var bekreftet. Etter litt krangling og bekreftelse fra apple-kundeservice om at de ville refundere "service"-kostnaden så trekte plutselig eplehuset kostnaden tilbake av en eller annen grunn. Jeg har siden brukt trykkluft for å redusere problemet, jeg orker ikke å krangle med Eplehuset igjen eller noen andre autoriserte verksted igjen. Det må sies at jeg er fornøyd med mac'en, selvsagt med unntak av tastaturet. Likevel har jeg ikke spesielt lyst til å investere såpass i produkter fra apple på en stund etter dette. Når jeg eventuelt skal selge så må jeg trekke en fabrikasjonsfeil jeg ikke har fått refundert fra i prisen, det føles ikke som en spesielt god investering. Imaget er "Premium" og mye fra apple er utvilsomt av bra kvalitet, men det virker som om apple er i en periode hvor de tar avkastning på imaget sitt :/ /rant Lenke til kommentar
fjoesne Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) duplikat? Endret 29. mars 2019 av fjoesne Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Oversatt: De håper fremdeles at dette skjer med folk utenfor garanti/forbrukerkjøpsrettstid. Søppelfirma. Oversatt: ønsker deg en mac, har ikke råd. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Oversatt: ønsker deg en mac, har ikke råd. Grafisk representasjon: Endret 29. mars 2019 av Lch 4 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 De får kjøpe tastaturer av Lenovo da, bedre tastatur på en bærbar har ikke jeg prøvd, men det sitter vel langt inne for Apple å kjøpe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå