AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Jeg har kommet til det punktet at jeg tenker å be en av de ansatte i barnehagen der ungen er ut. Jeg ser jo at det åpenbart kan by på noen problemer. Samtidig er det slik at ungen er ferdig i barnehagen til sommeren, så jeg er temmelig sikker på at det som eventuelt måtte oppstå av interessekonflikter kommer til å være særdeles kortvarig. Uansett, det jeg var ute etter er erfaringer og tanker rundt dette fra andre. Anonymous poster hash: 704a7...d37 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Det kan jo bli kleint i ettertid når du leverer og henter samt dersom den ansatte holder møter med dere (jeg antar at det er samme avdeling hvor din unge går), men mellom modne mennesker så burde det gå fint. Klarer ikke helt å se for meg hvordan ledelsen skulle kunne henge seg opp i hva den ansatte gjør på fritiden heller. De blir antagelig glade for at de ansatte gjør sitt for å utvide kundegruppen ved å produsere flere barnehageunger. Vi bor i en liten bygd og fikk beskjed fra barnehagen om at vi burde produsere flere i bygda 3 Lenke til kommentar
Privatperson Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Jeg tenker at dette er egoistisk og at du burde vente til ungen din ikke er den som må betale prisen for eventuelle konflikter. 3 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Hva salgs forhold har barnet ditt til vedkommende? Jeg vet om iallefall ett tilfelle der en ansatt i en barnehage måtte skifte avdeling etter å ha innledet et forhold med foreldrene til ett av barna. Du vil iallefall ikke at dette skal gå ut over barnet ditt.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Jeg tenker at dette er egoistisk og at du burde vente til ungen din ikke er den som må betale prisen for eventuelle konflikter.Tja. Det er jo et standpunkt du har lov til å ha. Nå er det også slik at ungen er ferdig med barnehagen til sommeren. Altså 3 hele måneder, med en påskeferie i mellom. Jeg anser det som usannsynlig at det kommer til å få de helt store konsekvensene på så kort tid.Jeg kjenner nå bare meg selv og det skal altså være noe alvorlig galt med vedkommende hvis det skulle bli en betydelig konflikt i løpet av 3 måneder med dating. Men du skal ha det, det er jo en høyst relevant problemstilling. Jeg må tenke litt på den. Anonymous poster hash: 704a7...d37 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Hva salgs forhold har barnet ditt til vedkommende? Jeg vet om iallefall ett tilfelle der en ansatt i en barnehage måtte skifte avdeling etter å ha innledet et forhold med foreldrene til ett av barna. Du vil iallefall ikke at dette skal gå ut over barnet ditt..Jeg mener hun er på avdelingen til ungen min (det har vært en del flytting på folk i det siste, så oversikten har jeg mistet). Så det er jo selvfølgelig en mulighet for at hun kan måtte skifte avdeling hvis det skulle bli noe. Se forøvrig det andre svaret mitt når det gjelder konsekvenser for ungen min. Anonymous poster hash: 704a7...d37 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Vent litt til kanskje? En måned eller to, og så spør henne ut. Jeg er forøvrig enig med deg, men du vet jo ikke helt hvem denne damen er heller, kanskje hun faktisk er så psycho at hun lar ting gå utover barnet ditt hvis ting ikke går som hun vil. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Nå er det også slik at ungen er ferdig med barnehagen til sommeren. Altså 3 hele måneder, med en påskeferie i mellom. Da går det fint an å vente i tre måneder før du prøver deg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 Jeg har kommet til det punktet at jeg tenker å be en av de ansatte i barnehagen der ungen er ut. Jeg ser jo at det åpenbart kan by på noen problemer. Samtidig er det slik at ungen er ferdig i barnehagen til sommeren, så jeg er temmelig sikker på at det som eventuelt måtte oppstå av interessekonflikter kommer til å være særdeles kortvarig. Uansett, det jeg var ute etter er erfaringer og tanker rundt dette fra andre. Anonymous poster hash: 704a7...d37 Hva med å øke flørtenivået i perioden frem mot avslutning og så ta det videre når det nærmer seg. Husk,det kan godt være den ansatte ikke har lov/lyst til å gå inn i noe forhold til en forelder. Anonymous poster hash: 904c0...961 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Har du truffet på personen utenfor barnehagen? Selv om h*n er hyggelig mot deg, og du oppfatter det som flørting, er det ikke sikkert det er flørting. Det kan hende personen bare er serviceinnstilt. 4 Lenke til kommentar
LoddeCatto Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Du bør vente til barnet er ferdig i barnehagen,Ts da det kan by på problemer for deg selv og pinlige situasjoner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2019 Forfatter Del Skrevet 23. april 2019 Du bør vente til barnet er ferdig i barnehagen,Ts da det kan by på problemer for deg selv og pinlige situasjoner.Pinlige situasjoner er jeg ikke bekymret for. Altså, vi er voksne. Personlig har jeg ikke problemer med å samhandle med mennesker jeg har en fortid med, enten i form av at vi har datet eller at en av oss har avvist den andre. Men jeg ser jo at det generelle rådet er å vente. Jeg har det jo ikke akkurat travelt med dette. I alle fall ikke i den forstand. Jeg finner på noe annet så lenge, så får vi se hva som skjer når tiden er der. Når det gjelder hvorvidt jeg har hatt noe kontakt med denne personen utenfor barnehagen så er svaret ja, det har jeg. Ikke mye, men jeg har snakket litt om løst og fast med vedkommende når jeg har møtt personen. Så det er ikke slik at det er utelukkende i vedkomenes jobb-situasjon vi møtes og det vi snakker om når vi har møttes. Anonymous poster hash: 704a7...d37 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Nå har det også gått en måned snart, så problemet har jo snart løst seg selv. Hvor mye kan gå galt på to måneder egentlig? Worst case blir det kleint i en måneds tid når du skal levere og hente ungen din, men hvis du som du sier ikke har problemer med å samhandle med mennesker du har en fortid med ser jeg ærlig talt ikke hva som er den store faren her. Endret 24. april 2019 av henrikwl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå