Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 22

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dette tilbudet er noe for foreldrene mine? De bruker PC'en bare til å sjekke mail, surfe litt på internett, og nettbank... Søstrene mine bruker den maskina til Sims og kanskje et par andre som ikke trenger den nøyaktigheten som FPS-spillere sier de trenger...

Bare lurer på; Anbefales denne pakken til surfing, mail-sjekking, og sims? :xmas:

Og, jeg har ikke tenkt å kjøpe som julegave, siden det er for sent for det nå, i fall noen skulle lure på det... :p

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare lurer på; Anbefales denne pakken til surfing, mail-sjekking, og sims? :xmas:

Nei, så absolutt ikke. Du trenger ikke å være en hardcore gamer for å hate slike muser som den Trust-saken. Den er knapt brukelig til internett ol. Rekkevidden er elendig, og det går i slowmotion og hakker. Hvis slowmotion og hakking ikke plager deg, fungerer den jo alltids.

Lenke til kommentar
Bare lurer på; Anbefales denne pakken til surfing, mail-sjekking, og sims?  :xmas:

Nei, så absolutt ikke. Du trenger ikke å være en hardcore gamer for å hate slike muser som den Trust-saken. Den er knapt brukelig til internett ol. Rekkevidden er elendig, og det går i slowmotion og hakker. Hvis slowmotion og hakking ikke plager deg, fungerer den jo alltids.

lol, hva er poenge med å produsere slikt da? :no:

Jaja, får sjekke om jeg finner en billig, trådløs, logitech pakke da...

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Bare lurer på; Anbefales denne pakken til surfing, mail-sjekking, og sims?  :xmas:

Hvis det hadde vært så dårlig som du sier så hadde jo ikke de blitt produsert, så dårlig kan de ikke være.

Og til deg notarget, sendte meg til hwb.no angående Asus Radeon 9800XT 256 mb om hvor mange de startet med å selge. Her er svaret

Heisann,

Vi startet med 5 stykk.

God Jul

Mvh

Gisle

Hardwarebutikken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...