akelbo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Divinity: Fallen Heroes plukker opp historien der Original Sin 2 slapp.Det neste spillet i Divinity-serien kombinerer taktikk og rollespillelementer Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Håper på god balanse mellom classes denne gangen! Da jeg spilte DS2 føltes casters ekstremt undertegnede melee. Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Dette gleder jeg meg til! Men 60 oppdrag hørtes ikke all verden ut, stemmer det tallet? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Så dette er et outsourced sideprosjekt? Må si jeg ikke har så store forventninger. Håper Larian selv tørr og satse på et nytt divinity2 ego draconis lignenede rpg spill. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Har elsket to siste divinity men litt usikker på dette. Trur heller det blir en replay av divinity 2 Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Håper dette bare er et sidesprang mens de i all hemmelighet samarbeider med Simon Stålenhag og Fria Ligan om et Tales From the Loop rollespill! #lovådrømme ;-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Håper på god balanse mellom classes denne gangen! Da jeg spilte DS2 føltes casters ekstremt undertegnede melee. Ja, her trengs det noe nytt. Jeg har spilt igjennom spillet på høyeste vanskelighetsgrad to ganger, én gang med full physical damage, og én gang med full elemental damage. Physical damage er easy mode. Man har så utrolig mye crowd control. Med fire karakterer med Warfare kan man kontrollere hele kampen, og fienden får knapt en runde. Må si jeg er veldig hyped på dette. Kampsystemet i Divinity: Original Sin er det beste jeg noensinne har sett i et RPG, og jeg har spilt det meste. Dette er favorittsjangeren min. Historien var så som så, men det brydde jeg meg ikke noe om. Gjennspillsgleden var stor, og jeg begynte på nytt med forskjellige idéer til synergifulle gruppeoppsett mange ganger. Med et spill fokusert enda mer på kampene, viser Larian at de er fullt klar over hva som er styrkene ved de forrige spillene i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå