Gå til innhold

Det neste spillet i Divinity-serien kombinerer taktikk og rollespillelementer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Håper på god balanse mellom classes denne gangen! Da jeg spilte DS2 føltes casters ekstremt undertegnede melee.

Ja, her trengs det noe nytt. Jeg har spilt igjennom spillet på høyeste vanskelighetsgrad to ganger, én gang med full physical damage, og én gang med full elemental damage. Physical damage er easy mode. Man har så utrolig mye crowd control. Med fire karakterer med Warfare kan man kontrollere hele kampen, og fienden får knapt en runde.

 

 

Må si jeg er veldig hyped på dette. Kampsystemet i Divinity: Original Sin er det beste jeg noensinne har sett i et RPG, og jeg har spilt det meste. Dette er favorittsjangeren min. Historien var så som så, men det brydde jeg meg ikke noe om. Gjennspillsgleden var stor, og jeg begynte på nytt med forskjellige idéer til synergifulle gruppeoppsett mange ganger. Med et spill fokusert enda mer på kampene, viser Larian at de er fullt klar over hva som er styrkene ved de forrige spillene i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...