scoot Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Altså, jeg trenger litt hjelp. Jeg har en Aopen 48/12/50x CD-R/W. Men nå vil den pluttselig verken LESE , eller brenne cd'r. Jeg er forbanna, rett og slett.. Og dette er det værste, nå streiker pluttselig min Aopen 52x CD-ROM og.. Noen som kan hjelpe en stakkar's 13-åring.. Jeg er Forbanna!! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det er boss krev dine penger tilbake og kjøp anna merke Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med at du roer ned 14iss tendensende dine litt nå. Kanskje det er noe annet en de optiske enhetende som feiler? Har du hatt disse enhetene dine lenge? Har du kraftig nok PSU? Fikla du med maskina før det slutta å funke? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Altså, de har funka i ca 1 år nå, men den Aopen brennere'n har vært litt buggy siden i sommer, og ja, jeg har ikke fikla med den, og forresten, jeg er ikke 14-iss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå