FuglFøniks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Vet at dette er tatt opp mange ganger før, men jeg orker ikke lete og må spesifisere mitt ønske: headset til 5/600 kr. med mic til PC. Har en Trust410 nå. Endret 21. desember 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Microplex Finner det sikkert på ei side der dei selger dennne .... Komplett Det er det ultimate gaming sett Har lyst på det selv... Men ny pc først... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hadde jeg vaert deg ville jeg holdt ut med trust 410 headsettet i noen måneder til og spart opp til et par skikkelige sennheiser headphones www.head-fi.org har et fint forum for headphones forsterkere osv fikk nettopp et par med sennheiser hd580 headphones til\før? jul og jeg må virkelig si de var verdt pengene Når andre bruker 2000kr+ på 5.1 anlegg til pcn kan jeg ikke fatte å begripe hvorfor de ikke er villige til å invester 1000 kr + i et par skikkelige headphones som leverer lyd av høyere kvalitet enn et standard høytaler anlegg til ca. samme pris.. greit nok at headphones er litt overpriset i norge men fortsatt -_- har hørt at hd570 er ganske gode til cs.. har ikke hjerte til å anbefale koss (veldig overpriset) eller noe lignende www.lydrommet.no har helt greie men ikke konge priser på sennheiser headphones.. Hvis du absolutt må ha et headset med mic er vist plantronics helt "ok"(ork usb) med tanke på at du ved senere anledning kan bruke micen med med et annet headset Endret 22. desember 2003 av Sandiz Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) jeg vil på det varmeste anbefale Koss SB40 som headset til pc.. det koster ca 300,- (+/-100,-) fra www.koss.com og da kommer jo frakt fra usa i tillegg happy hunting edit: er forsåvidt enig med Sandiz i at det kan være smart å spare litt for å få et skikkelig sennheiser headsett.... Endret 22. desember 2003 av tipp-ex Lenke til kommentar
fawsum Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Jeg ville kjøpt disse jeg. R55B fra Koss. Jeg har ingen erfaring med dem, men jeg tror de er bra, og har planer om å kjøpe dem selv. Edit: Skrev feil adresse. Endret 24. desember 2003 av fawsum Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det noen som vet noe om de Koss R55B...stangen med mikrofonen saa litt vel spinkel ut . Jeg tenker naa og kjoepe plantronics Audio 90 kanskje , men de Koss R55B saa interessante ut . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå