Gå til innhold

Headset til PC med mic.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vaert deg ville jeg holdt ut med trust 410 headsettet i noen måneder til og spart opp til et par skikkelige sennheiser headphones :)

www.head-fi.org har et fint forum for headphones forsterkere osv

fikk nettopp et par med sennheiser hd580 headphones til\før? jul og jeg må virkelig si de var verdt pengene :)

Når andre bruker 2000kr+ på 5.1 anlegg til pcn kan jeg ikke fatte å begripe hvorfor de ikke er villige til å invester 1000 kr + i et par skikkelige headphones som leverer lyd av høyere kvalitet enn et standard høytaler anlegg til ca. samme pris.. greit nok at headphones er litt overpriset i norge men fortsatt -_-

har hørt at hd570 er ganske gode til cs.. har ikke hjerte til å anbefale koss (veldig overpriset) eller noe lignende :no:

www.lydrommet.no har helt greie men ikke konge priser på sennheiser headphones..

Hvis du absolutt må ha et headset med mic er vist plantronics helt "ok"(ork usb) med tanke på at du ved senere anledning kan bruke micen med med et annet headset

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

jeg vil på det varmeste anbefale Koss SB40 som headset til pc..

det koster ca 300,- (+/-100,-) fra www.koss.com og da kommer jo frakt fra usa i tillegg

happy hunting :p

edit: er forsåvidt enig med Sandiz i at det kan være smart å spare litt for å få et skikkelig sennheiser headsett....

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...