NTB - digi Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 NSB vurderer å droppe komfortkupeen Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Velkommen til privatisering og konkurranse. Det første som ryker er komfort for kundene. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Jaja, lykke til med kvegvognene sier jeg bare. Dersom det er kvegtilstander, hva med å sette inn en ekstra kvegvogn i togsettet. Jeg er sikker på at trekkvognen klarer den ekstra belastningen. 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Sett i gang. Det er helt idiotisk å kjøre med to tomme vogner mellom Oslo og Lilestrøm i rushtida. 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Velkommen til privatisering og konkurranse. Det første som ryker er komfort for kundene. Leste du artikkelen? Poenget er å få sitteplasser til flere, uten at det skal koste ekstra. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 NSB Komfort er kanskje litt passé nå som alle har 4G og nødlader i sekken. Jeg husker jeg syntes det var vel verdt pengene før, men i 2019 klarer jeg meg fint på andre klasse. 1 Lenke til kommentar
G0RJS955 Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Velkommen til privatisering og konkurranse. Det første som ryker er komfort for kundene. Spøker du? Jeg har pendlet i over 10 år, og det har vært lite komfort å spore. De vanlige vognene er fullstappede, mens konfortvognene er sjelden mer enn halvfulle. Det er ikke mange dagene siden jeg ikke kom med toget fordi det var fullt. Om en kan ta f.eks. halve komfortvognene til alminnelig standard, vil det hjelpe vesentlig. 2 Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Jaja, slutt på å ta regiontog på lange avstander, da. Greit nok det, går fortere med fly og koster omtrent det samme allikevel... 1 Lenke til kommentar
osveen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Nå er jo ikke Komfort-vognene noe mer komfortable enn de vanlige, så den kaffekoppen til 100 kr kan de godt få beholde... 2 Lenke til kommentar
TG- Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Tok en del tog før, men ble så lei av å sitte riste på en buss-for-tog.. I bilen min, er det også gratis kaffe (pleier å få en Statoil kopp til jul) - skinnseter - og jeg slipper å bruke hodetelefoner. Når de nå bytter navn til Vy - forsvinner jo kosen med NSB også - så da dropper jeg det bare. God tur! Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Leste du artikkelen? Poenget er å få sitteplasser til flere, uten at det skal koste ekstra. Ja og nei. Du kan få midlertidig sitteplass inntil en person som har betalt ekstra for plassen du sitter på dukker opp. Da blir du pent nødt til å finne deg et annet sete. For min del ville jeg meg nok funnet meg en plass lenger bak i vognen hvor jeg er garantert plass gjennom hele reisen fremfor å leke stolleken lenger frem. 2 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Hvis det kommer en ny konkurrent håper jeg de ser behovet for business class seter ala fly med skillevegg mot passasjerer (et lite hakk mindre avanserte seter kanskje). Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Jeg kjører Vy (!) hjem fra jobb, østover. Ved å gå på toget på Nationalteateret i stedet for Oslo S, får jeg alltid sitteplass. Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå