fjarle Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Huawei X Gentle Monster er ikke som andre briller.Huawei lanserte smartbriller med innebygde høyttalere Lenke til kommentar
missi Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Regner med disse er automatisk koblet opp mot kinesiske myndigheter sitt poengsystem. 3 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 De rammene på glassene minner meg om de brillene bestefar bruker, feite, tjukke brune briller. Håper de har flere design, ikke bare saker fra 1900 tallet, noe mer diskre og tynt kunne ha fungert. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Regner med disse er automatisk koblet opp mot kinesiske myndigheter sitt poengsystem. Produktet du brukte for å kommentere her er allerede koblet opp mot Kina, Russland og Korea. Ikke noe å frykte fra brillene. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Grattis, det der så litt feminint ut: Må vel være "damemodell" han der? Endret 27. mars 2019 av G Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Regner med disse er automatisk koblet opp mot kinesiske myndigheter sitt poengsystem. Ja, er det nøye?? Vi bor på samme klode og puster samme luft. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Grattis, det der så litt feminint ut: Må vel være "damemodell" han der? Hørt om tidenes mest populære brille stil? Wayfarer? De har en kul lillebror som var meget populær før i tiden og som begynner å gjøre et stort comeback. Ray-ban clubmaster. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Den brillen har jeg sett ja (Wayfarer). Men i forhold til brillen på asiaten, så er disse i fargeløs transparent. Ser bare femi ut med min subjektive vurdering. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Det er jo brillene til morra di! Ville aldri blitt sett med slike solbriller eller ennå værre de vanlige "smart brillene" med klart glass. Er nå egentlig dette "smart biller" eller er det en dårlig men kostbar løsning for handsfri mobil? Utifra hva jeg leser i saken så har brillene høyttalere, samt handsfri og thats it. Om det er alt så sier jeg definitivt nei takk. Smarte briller for er nok mer av typen google glass eller kanskje heller en google glass 2.0. En form for skjerm eller HUD bør det være. Og selvsagt kamera. Det bør vel være mulig å få til så mange år etter google glass vel? Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Hørt om tidenes mest populære brille stil? Wayfarer? De har en kul lillebror som var meget populær før i tiden og som begynner å gjøre et stort comeback. Ray-ban clubmaster. Vel nå var jo ikke dette fra Huawei hverken wayfarer eller clubmaster. Det huawei har tegnet er brillene til morra di! Eller morra til morra di! 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Hørt om tidenes mest populære brille stil? Wayfarer? De har en kul lillebror som var meget populær før i tiden og som begynner å gjøre et stort comeback. Ray-ban clubmaster. Vel nå var jo ikke dette fra Huawei hverken wayfarer eller clubmaster. Det huawei har tegnet er brillene til morra di! Eller morra til morra di! Nei? De har en modell som er basert på wayfarer og en basert på clubmaster. Om moren din har slike så er hun ganske hip. De er veldig populære blant ungdom for tiden. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Kule briller. Gentle Monster er ganske hip i Sør-Korea. Håper kineserne nå får øyekast på dem og lager "fakes". 1 Lenke til kommentar
Magnus Lien Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Det at folk henger seg opp i om fyren passer stilen tyder på at huawei har gjort en god jobb Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Briller med film og foto mulighet blir forhåpentligvis møtt med store restriksjoner. Folk må ha en viss rett til å kunne se om man blir filmet. Lenke til kommentar
IP1965 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Kule briller. Gentle Monster er ganske hip i Sør-Korea. Håper kineserne nå får øyekast på dem og lager "fakes". Hmmm... Huawei er kinesisk sist jeg sjekket... ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg