Xphylion Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Fikk min klokke igår. Fornøyd så langt Lenke til kommentar
larris Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Har fått min jeg og men ikke åpnet den enda. Hvordan er vibreringen ? Er den kraftig nok ? Får en varsler fra tredjeparts apper ? Lenke til kommentar
minim Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Er det mulig å få klokken til å vise hele tiden? Den er litt treg til å få frem displayet samt at en må "demonstrere" ved å ta den opp slik at det ser ut som man stadig har dårlig tid Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Har fått min jeg og men ikke åpnet den enda. Hvordan er vibreringen ? Er den kraftig nok ? Får en varsler fra tredjeparts apper ? Vibereringen er svak. Ellers helt topp.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Fikk 9.1.0.124 nå ? Edit; kan forresten legge til at batteriet på denne telefon er helt latterlig bra. I går var første ordentlige dag med den, våknet 6:30 med 100% i løpet av dagen hadde jeg over 9 timer med SOT. La telefon på ladeplata kl 01 med 22% igjen. Endret 4. april 2019 av phewBAR Lenke til kommentar
mmmmmeg Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 vet noen hvordan man lager sitt eget innlegg og ikke bare svarerf på noen andre sitt skjønner ingenting Lenke til kommentar
minim Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Fikk 9.1.0.124 nå ? Samme her. Når de må får fikset tredjeparts apper sine notifikasjoner på AOD så blir det bra. Klokken er nice også så det var en fin bonus å få Lenke til kommentar
minim Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 P30 pro blir bare et bedre og bedre kjøp nå som software fikser blir lansert og Huawei fikser ting som brukerene forespør fiks på. Noen som har sett hva siste fix på kamera gjorde med bildekvaliteten? Er det forresten noen som har problem med at når man skriver så lukkes plutselig browser/messenger eller hva en nå skriver i og en kommer ut til hjem skjerm? Er det en gesture jeg ikke er klar over som blir trigget eller noe? Ser at en representant fra Huawei svarte i en tråd på forumet deres i dag at ønske om "always on funksjon" på klokken ble sendt videre il "updateteam" så da håper jeg de ordner det. Jeg liker den veldig godt ellers. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ser at en representant fra Huawei svarte i en tråd på forumet deres i dag at ønske om "always on funksjon" på klokken ble sendt videre il "updateteam" så da håper jeg de ordner det. Jeg liker den veldig godt ellers. De kan vel ikke skryte av lang batteritid om den fungerer på samme måte som de andre smartklokkene Lenke til kommentar
minim Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 De kan vel ikke skryte av lang batteritid om den fungerer på samme måte som de andre smartklokkene Den holder sikkert lenger enn de andre uansett. Det er vel sånn både Apple og Samsung sine virker også, men det er så dårlig batteri at jeg aldri tenkte på å skru det på (om det var mulig). Om den nå holder 4-5 dager med AOD så er det innafor for min del. Om den går tilbake til 2 døgn som Apple watch så får den være som den er siden det er digg å slippe å lade hele tiden. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Den holder sikkert lenger enn de andre uansett. Det er vel sånn både Apple og Samsung sine virker også, men det er så dårlig batteri at jeg aldri tenkte på å skru det på (om det var mulig). Om den nå holder 4-5 dager med AOD så er det innafor for min del. Om den går tilbake til 2 døgn som Apple watch så får den være som den er siden det er digg å slippe å lade hele tiden. Vel jeg sover ikke med klokke, så da går det fint at den lader samtidig som mobilen. Huawei varer nok lengre enn både samsung og apple watch selv med AOD, men det er vel mer pga man ikke kan gjøre noe med klokka i form av apps osv Lenke til kommentar
minim Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Det er et godt kompromiss IMO Mye bedre enn megatabben de gjorde når 3d face sensoren ikke ble med over fra Mate til P30. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Gjelder kampanjen med klokken kun i Norge, eller internasjonalt?noen som har peiling? Edit: Ser det varierer. Vanlig å få med Sonos høyttaler flere steder. Endret 4. april 2019 av torbjornhb Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hvorfor får vi og mange andre land bare 6GB-versjonen? Mens andre får 8GB-versjonen? Her i Norge er 128GB levert med 6GB. Andre steder er det 8GB fra 128GB og oppover. Hvorfor er det sånn? Fins det en artikkel på nettet som tar opp dette med hvor mange GB trenger man i en smarttelefon? Lenke til kommentar
UnderSolen Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Har hatt klokka siden i går nå og det er noe med den jeg virkelig liker! Jeg har en spartan trainer som har bedre treningsfunksjoner, kompabilitet og bedre oversiktsapp. Dessuten har den de samme smartfunksjonene selvom det er en pulsklokke. Til tross for det kommer jeg nok til å bruke gt active for den føles og ser så digg ut! Det eneste jeg virkelig savner er kartfunksjon på klokka ? Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Faen så uheldig jeg er, bestilte hos Komplett, datoen ble hele tiden forflyttet, kansellerte og bestilte hos Ice.no hvor det på nettsiden at de hadde den inne på lager. Tiden gikk og kontaktet deres leverandør av mobiler One2Cel, og leveringsdato var 15.04. Så nå er jeg tilbake hos Komplett igjen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Faen så uheldig jeg er, bestilte hos Komplett, datoen ble hele tiden forflyttet, kansellerte og bestilte hos Ice.no hvor det på nettsiden at de hadde den inne på lager. Tiden gikk og kontaktet deres leverandør av mobiler One2Cel, og leveringsdato var 15.04. Så nå er jeg tilbake hos Komplett igjen.. Du kan jo kjøpe den fysisk i butikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Faen så uheldig jeg er, bestilte hos Komplett, datoen ble hele tiden forflyttet, kansellerte og bestilte hos Ice.no hvor det på nettsiden at de hadde den inne på lager. Tiden gikk og kontaktet deres leverandør av mobiler One2Cel, og leveringsdato var 15.04. Så nå er jeg tilbake hos Komplett igjen. Uheldig eller utålmodig? Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Gått telefonen min i sømmene. Viste seg at det er masse produksjonsskraper langs rammen. En av dem er nesten en cm lang og den er dyp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå