hojohansen Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 Noen som sliter med fingertykksensor? Min p30 sliter med den nå på sommeren. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 2 minutes ago, hojohansen said: Noen som sliter med fingertykksensor? Min p30 sliter med den nå på sommeren. Helt feilfri her 🙂 1 Lenke til kommentar
SokkerBlå Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 er det noen som bruker airpod sammen med p30 pro? sliter med å disable absolute volume, har gått i utviklermodus etc. uten forskjell. Klare å disable volume på andre enheter som tab 7+ og min pc, men denne mobilen vil bare ikke. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Finnes det ein funksjon der ein kan bli grense tilgangen til telefonen når andre/barn lånar telefonen? Meontetdet fantes ein slik funksjon, men finn det ikkje igjen.....?? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 20. februar 2022 Del Skrevet 20. februar 2022 Hei! Noen som opplever problemer med mikrofonen under samtaler? Virker som mikrofonen tidvis slutter å fungere under samtaler. Noen ganger går det helt fint, mens andre ganger så hører plutselig ikke den andre meg. Når mikrofonen slutter å fungere, så kan jeg slå på høyttalerfunksjonen og da virker alt som normalt. Det virker også dersom jeg er tilkoblet en bluetoothenhet. Har prøvd å starte telefonen på nytt uten at det hjalp. Har ikke prøvd å tilbakestille telefonen og håper å unngå dette. Vet heller ikke om dette hjelper. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Hei, Samboeren min plages litt med at du ikke får beskjed at hun har mottatt sms meldinger. Alt av varsler står skrudd på under innstillinger på meldinger. Hun savner at det lille symbolet på meldingsikonet mangler. Gjelder p30 pro Lenke til kommentar
klxm Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Labelle skrev (På 3.3.2022 den 17.05): Hei, Samboeren min plages litt med at du ikke får beskjed at hun har mottatt sms meldinger. Alt av varsler står skrudd på under innstillinger på meldinger. Hun savner at det lille symbolet på meldingsikonet mangler. Gjelder p30 pro Har ikkje opplevd det på meldinger, men opplev det heile tida på Snapchat. Der manglar ofte prikken/varselet som signalisera ny Snap. Merka at viss eg har innstillinga for varsel til å vise antal meldingar, er problemet større, enn når innstillinga er satt til å vise som prikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå