Merko Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 hojohansen skrev (4 minutter siden): ..så sliter jeg med å finne samt åpne dokumenter som jeg laster ned fra Facebook.... Du finner dem ikke om du går inn på appen "Filer" så Dokumenter eller noe lignende? Eventuelt under nedlastninger? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Merko. skrev (58 minutter siden): Du finner dem ikke om du går inn på appen "Filer" så Dokumenter eller noe lignende? Eventuelt under nedlastninger? Nei.. Lenke til kommentar
Øivind Metall Johansen Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Heisann! Jeg lurte på om noen her vet om det er mulig å utsette sending av sms på p30 pro i messages appen? Jeg har hatt p30 pro i 1mnd, byttet fra Samsung der jeg brukte dette ganske ofte for å slippe å huske å sende mld til rett tid... Ne1? Eller må jeg laste ned en annen meldings-app? I så fall hva er best? Endret 29. april 2020 av Øivind Metall Johansen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 hojohansen skrev (På 22.4.2020 den 14.11): ..så sliter jeg med å finne samt åpne dokumenter som jeg laster ned fra Facebook.... Bump Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 hojohansen skrev (6 minutter siden): Bump https://www.quora.com/How-do-I-download-PDF-files-from-Facebook-groups Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Hei, Jeg og min samboer samt søster opplever ofte at tapte anrop ikke vises i låseskjermen. Må liksom gå inn under anrop for å sjekke om noen har ringt meg. Telefonen henger seg også opp når vi feks surfer på nettet. Virker alt låser seg. Må liksom gå ut av appen. Gjelder både chrome og instagram. Flere som opplever dette? Endret 13. mai 2020 av Labelle Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Dama har problemer med Chromecast på sin P30 Pro. Hun må stadig vekk restarte telefonen for at chromecast skal fungere. Det gjelder ikke en spesifikk app, og det gjelder begge husets chromecaster. Det dukker rett og slett ikke opp noe. Etter en restart så er det helt fint igjen. Noen tips eller erfaringer? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 fflex skrev (9 minutter siden): Dama har problemer med Chromecast på sin P30 Pro. Hun må stadig vekk restarte telefonen for at chromecast skal fungere. Det gjelder ikke en spesifikk app, og det gjelder begge husets chromecaster. Det dukker rett og slett ikke opp noe. Etter en restart så er det helt fint igjen. Noen tips eller erfaringer? Har gjort noen blingser tidligere hvor Chromecast er kobilet til 5G nettverket, mens telefonen var på 2.4 ghz. så pass på at telefon og chromecast er på samme nettverk om dere kjører 2.4 + 5ghz Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Takk for svar. Kjører Google WiFi hjemme uten å ha to dedikerte nettverk i 2.4ghz og 5ghz, men lar Google WiFi styre showet og automatikken i det. Det er ikke problem med S10en min, og var heller ikke et problem med Sony eller Oneplus før det. Merkelig at en restart skal løse det, dersom det var det som var problemet. Eller er jeg på jordet? Endret 13. mai 2020 av fflex Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Min p30 klikket fullstendig i dag, akkurat som om skjermen ikke fungerte lenger. Uansett hva eller hvor på skjermen jeg trykket så var det null respons. Jeg la mobilen bort, og prøvde tre timer senere, da fungerte alt perfekt igjen. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 @hojohansen Jeg har ikke opplevd det, men det kan henge sammen med noe jeg har opplevd noen ganger: At den øverste omtrent 1/5 delen av skjermen ikke har funket, så det ikke har nyttet å trykke på noe. Omstart har fikset det. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) On 5/13/2020 at 5:23 PM, Labelle said: Hei, Jeg og min samboer samt søster opplever ofte at tapte anrop ikke vises i låseskjermen. Må liksom gå inn under anrop for å sjekke om noen har ringt meg. Telefonen henger seg også opp når vi feks surfer på nettet. Virker alt låser seg. Må liksom gå ut av appen. Gjelder både chrome og instagram. Flere som opplever dette? Huh, hadde samme problem mtp tapt anrop forrige måned. Det skjer ikke normalt sett, men kun en gang hos meg. Uten at jeg misser så mange telefoner, så jeg er usikker på om det fortsatt er et problem. Endret 5. juni 2020 av Axefjord 1 Lenke til kommentar
Norman Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Er på vei til å kjøpe P30 pro til kjæresten min, men vil først forsikre meg om at Google play fungerer uten noen form for hack. Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 52 minutes ago, Norman said: Er på vei til å kjøpe P30 pro til kjæresten min, men vil først forsikre meg om at Google play fungerer uten noen form for hack. Noen som kan bekrefte? Google Play har alltid fungert helt fint på P30 Pro rett ut fra esken. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 noen som har noe forslag til skjermbeskytter til huawei p30? Har brukt Panzer sitt glass som har gått opp i sprekker 5 ganger. Har reklamert hver gang men de holder bare noen uker. Angret på jeg tok at plastfilmen som var på telefonen da den var ny. Lenke til kommentar
Jantk Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Noen som har hatt problemer med at batteriet plutselig får dårligere kapasitet? Har hatt min p30 pro i et år ca. Har ikke merket noe batteritap, men for ca en uke siden ble det drastisk dårligere. Må nå lade to ganger om dagen ved middels bruk... Kan dette være software relatert? Endret 6. juli 2020 av Jantk Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Det kan være veldig mye forskjellig relatert ja. men software er nok en god indikasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Jantk skrev (1 time siden): Noen som har hatt problemer med at batteriet plutselig får dårligere kapasitet? Har hatt min p30 pro i et år ca. Har ikke merket noe batteritap, men for ca en uke siden ble det drastisk dårligere. Må nå lade to ganger om dagen ved middels bruk... Kan dette være software relatert? Jeg har også en Huawei og den trekker plutselig mer strøm enn tidligere. Synes Facebook plutselig trekker mer enn før, mye mer. Nå har jeg slått av alt av bakgrunnskjøring og de tre glidebryterne man kan velge bort i innstillinger så får vi se. Forøvrig kommer jeg straks til å sette inn et simkort til slik at jeg dekkes hos både Telenor og Telia, jeg vet ikke hvordan dette gir utslag på strømforbruket. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Facebook suger strøm her også. Har slettet appen. Ikke alltid den lukker heller ved tast av firkantknapp og lukk alle programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå