Xphylion Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 27 minutes ago, jaczdani said: Prøvde du slik som denne oppskrifter forteller ? https://www.dinside.no/mobil/android-10-pa-huawei-p30-pro/71895511 Det var det eneste jeg ikke hadde testet. Nå gikk det Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Xphylion skrev (14 timer siden): Det var det eneste jeg ikke hadde testet. Nå gikk det Gratulerer, men hadde du lest tråden så ble dette fortalt allerede 17/11, det var slik jeg også fikk den oppdatert. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 13 minutes ago, hojohansen said: Gratulerer, men hadde du lest tråden så ble dette fortalt allerede 17/11, det var slik jeg også fikk den oppdatert. Hehe, leste tråden. Bare gikk feil plass i HiCare appen. Gikk inn på "Meg" nede i høyre hjørnet også videre inn på innstillinger derifra også "Se etter oppdateringer". 1 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 klxm skrev (På 3.12.2019 den 11.55): Fleire som har problem med å at notifications med fitbit ikkje fungerar optimalt? Varierar om eg får varsler. Av og til kjem der "ukjent ringer" i staden for navnet. Inni fitbit appen får eg beskjed om at telefonen må re startast for at varslanne skal fungere - Men til ingen nytte. Jepp. På Gamin dog. Er fordi at android notification servicen har stoppet.. Lenke til kommentar
diskusjon.no må slette denne Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Etter siste oppdatering, legger mobilen til mange mapper om jeg kobler til USB-minne. Mapper jeg ikke er interessert i . Hvordan slår jeg av det? (det er en P30 Pro). Endret 16. januar 2020 av GAL83 Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Er jo blitt fette faens umulig å få notifikasjoner på garmin klokka etter siste oppdatering.. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Snart får vi den ferdige versjonen av emui 10. https://www.androidpolice.com/2020/01/20/huawei-confirms-stable-emui10-update-schedule-for-p30-and-mate-20-series/ Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Til dere som ikke får notifikasjoner på smartklokka.. Slå PÅ Slippsone for den aktuelle appen.. Løste mitt problem.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Er det noen som har fått printet ut bilde tatt med p-serien? Jeg lurer på hvor gode de er vs kompaktkamera.. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Den siste veka har eg hatt følgande trøbbel med tlf : Når eg tar tlf ved anrop, høyrer eg ikkje den i andre enden, men dei høyrer meg. Eg må legge på, og ringe tilbake. Då er alt ok igjen. Det samme kan skje når eg har snakka i tlf ei stund, plutselig kan det bli stille, og eg høyrer ikkje den andre parten. Må legge på og ringe tilbake. Skjer ikkje kvar gang, men alt for ofte. Nokon som har opplevd samme problem? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 7 minutes ago, klxm said: Den siste veka har eg hatt følgande trøbbel med tlf : Når eg tar tlf ved anrop, høyrer eg ikkje den i andre enden, men dei høyrer meg. Eg må legge på, og ringe tilbake. Då er alt ok igjen. Det samme kan skje når eg har snakka i tlf ei stund, plutselig kan det bli stille, og eg høyrer ikkje den andre parten. Må legge på og ringe tilbake. Skjer ikkje kvar gang, men alt for ofte. Nokon som har opplevd samme problem? Har du fått siste oppdatering på telefonen? Lenke til kommentar
klxm Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Sjå der ja. Men ja, eg har installert denne oppdateringa ? ? Xphylion skrev (3 timer siden): Har du fått siste oppdatering på telefonen? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 12 minutes ago, klxm said: Sjå der ja. Men ja, eg har installert denne oppdateringa ? ? Har du denne aktivert? Kan hende funksjonen er buggy... Ikke sikker men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234 Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Xphylion skrev (10 timer siden): Har du denne aktivert? Kan hende funksjonen er buggy... Ikke sikker men. Wi-Fi oppringing er veldig buggy på alle telefoner. Anbefaler å slå det av. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Xphylion skrev (23 timer siden): Har du denne aktivert? Kan hende funksjonen er buggy... Ikke sikker men. Ja den var på (står sikkert automatisk på "på"?). slo den av no! Håpar det hjelper Thanks! Lenke til kommentar
klxm Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 (endret) Opplevde samme problem i dag, sjølv med den wifi-oppringning avslått. Midt i ein samtale vart det stille, men vedkomande i andre enden høyrer meg. Er det vits i å prøve å tilbakestille tlf? Noken som har ei formening om det? Endret 31. januar 2020 av klxm Lenke til kommentar
muummi Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Er det noen andre som synes bildene blir veldig blurry og uskarpe når man bruker 5x zoom? Mener dette er noe som har kommet den siste tiden. Synes bildekvaliteten generelt var bedre tidligere. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 muummi skrev (4 timer siden): Er det noen andre som synes bildene blir veldig blurry og uskarpe når man bruker 5x zoom? Mener dette er noe som har kommet den siste tiden. Synes bildekvaliteten generelt var bedre tidligere. Tar vel strakser fra den skifter fra digitalzoom på hovedkameraet til 5x kameraet. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 On 1/29/2020 at 6:57 PM, klxm said: Opplevde samme problem i dag, sjølv med den wifi-oppringning avslått. Midt i ein samtale vart det stille, men vedkomande i andre enden høyrer meg. Er det vits i å prøve å tilbakestille tlf? Noken som har ei formening om det? Verdt et forsøk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå