Lars667 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Uhm, det der er ikke en P30 pro? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Merkelig p30... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) lcd skjerm, men samme soc og ram mengde i hvertfal.. Ser at det egentlig er en Honour 20 med nytt navn. Men alikevel masse telefon for pengene. Endret 27. november 2019 av dopus Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Helt klart mye for pengene, men ser ut til at den mangler en av de tingene jeg bruker mest på min: 5x tele. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Nå har de rettet på det..Nova 5t... Lenke til kommentar
larris Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Kjøpte Freebuds 3, overraskende god lyd i de. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Dere som har fått emui 10, var dere med på betaen? Ikke kommet til min p30 pro enda... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Ikke vært med på betaen og har den. Noen andre som ikke får Google Pay til å fungere etter oppdatering til android 10? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Xphylion skrev (2 timer siden): Dere som har fått emui 10, var dere med på betaen? Ikke kommet til min p30 pro enda... Var ikke med på beta, den dukket ikke opp på oppdatering via innstillinger heller, men den lå klar via HiCare. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Hmmm, oppdaterte telefonen min i dag, og nå er den helt tullete. Får tastet inn pinkode og telefonkode og får opp startskjermen, men etter noen sekunder begynner den å blinke litt før den går helt i svart. Trykker jeg på av/på-knappen så dukker fingeravtrykksensoren opp et lite øyeblikk. Kan også ta printscreen ser det ut som. Får også opp advarslen om at talekontrollen er utilgjengerlig når jeg trykker lyd-ned-knappen. Noen tips? Får kontakt med pcen via kabel. Hard reset neste? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Får svare meg selv jeg da.. Fikk den i gang igjen uten noe hard reset. Kom inn i "sikkermodus", da funket den som den skulle, og tok en restart. Kjører Nova laucher og startet den igjen. Prøvde å fikse noen widgeter som ikke fungerte og da jeg skulle fikse den ene begynte den å tulle igjen. Gjorde det samme med sikkermodus igjen og fikk avinstallert den appen. Tror det var det som gjorde det, for nå virker den som den skal igjen. Lenke til kommentar
Odd Gunnar Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Som mobilansvarlig på min arbeidsplass har jeg gjort det til en vane å kjøre fabrikkinnstillinger etter større versjonsoppdateringer. Da er det ihvertfall ikke gamle settinger som forårsaker evt. problemer. Ved oppdatering fra feks 9 til 10 installerer jeg også alle apper. Ikke noe restore da. Sjelden jeg har fått trøbbel etter den metoden. Endret 30. november 2019 av Odd Gunnar Mangler ord Lenke til kommentar
klxm Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Fleire som har problem med å at notifications med fitbit ikkje fungerar optimalt? Varierar om eg får varsler. Av og til kjem der "ukjent ringer" i staden for navnet. Inni fitbit appen får eg beskjed om at telefonen må re startast for at varslanne skal fungere - Men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Fortsatt ikke fått emui 10 oppdateringen... Har dere andre som har fått den telia eller telenor som operatør? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Xphylion skrev (3 timer siden): Fortsatt ikke fått emui 10 oppdateringen... Har dere andre som har fått den telia eller telenor som operatør? Telenor hos meg. Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Kjøpte min p30 pro på black week, og har fått Emui 10. Bruker ICE, men kjøpt hos elkjøp Trykket mye i HiCare appen på oppdater og sørget for at alt som kunne oppdateres der var gjort. Så kom det til slutt. Gjorde det sikkert rundt en 14 ganger eller noe slik. 1 Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 4 minutes ago, jaczdani said: Kjøpte min p30 pro på black week, og har fått Emui 10. Bruker ICE, men kjøpt hos elkjøp Trykket mye i HiCare appen på oppdater og sørget for at alt som kunne oppdateres der var gjort. Så kom det til slutt. Gjorde det sikkert rundt en 14 ganger eller noe slik. Forsøkt det jeg også. Får bare fortsette å prøve ? Lenke til kommentar
Raha Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Fikk lastet ned via jo vare. Var litt usikker pga mange advarsler om ting som ikke kunne fungere. Ser jeg har problemer med å svare når det ringer inn, og er telefonen da i bruk på Internett vil den ikke svare når jeg vil!! ? Irriterende!! Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg fikk nettopp en liten oppdatering på ca 10mb... Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Prøvde du slik som denne oppskrifter forteller ? https://www.dinside.no/mobil/android-10-pa-huawei-p30-pro/71895511 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå