brukernavn331 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Skal ha ny jobbmobil da min Iphone 8 har fått kjørt seg av barn i huset, og klarte å miste den i fliser.. 30 Pro er vel den norske? Mate 30 Pro kommer vel ikke? Jeg vil gjerne ha noe som samsung dex, bare at jeg har telefonen oppe som en et lite vindu på skjermen (gjerne i selve telefonens fysiske størrelse). Da kan jeg skrive SMS-er osv, uten at jeg sjekker telefonen (ofte i jobbsammenheng, samboer er ikke noe glad i at jeg har telefon på lydløs og ikke svarer på sms før det har gått 3-7t) Ellers er den et soleklart valg fremfor S10 eller S10+? Hva med den innebygde telefonfunksjonen på Windows 10? Den kan du bl.a sende sms med. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 P30 pro er norsk ja. Mate kommer ikke Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Anbefalinger av skjermbeskyttelse i glass som dekker hele skjermen på p30 (ikke pro)?Bump... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Hvordan beskytte kameralinsen best mulig, samt ikke forringe kvaliteten på bildene? Lenke til kommentar
klxm Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Nokon som veit om det går an å låse eit notat i notisblokk? Brukte Snote på Samsung før, der kunne eg låse notat. Lasta ned samme app på Huawei p30 pro, men alternativet for låsing er ikkje tilgjengelig. Tips til annan god app der låsing er mulig? ? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Nokon som veit om det går an å låse eit notat i notisblokk? Brukte Snote på Samsung før, der kunne eg låse notat. Lasta ned samme app på Huawei p30 pro, men alternativet for låsing er ikkje tilgjengelig. Tips til annan god app der låsing er mulig? ? Colornote.. Endret 2. november 2019 av hojohansen Lenke til kommentar
klxm Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Colornote.. Thanks. Har den i frå før, burde kanskje tenkt på den ja. Men syns det er litt rart huawei ikkje har denne funksjonen på sin egen app... Lenke til kommentar
klxm Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Leser litt i tråden her at det har vert litt trøblete med å få opp varsel på ulike program.. Eg får ikkje opp varsel på appikonet til snapchat. Har sjekka at innstillingane er som dei skal, og det ser slik ut. Dette gjeld varselprikken på appenikonet, varsel på skjerm og i varselpanelet oppe på skjermen kjem. Noko eg kan gjere? Eller må eg berre godta denne "feilen"? Lenke til kommentar
minim Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Leser litt i tråden her at det har vert litt trøblete med å få opp varsel på ulike program.. Eg får ikkje opp varsel på appikonet til snapchat. Har sjekka at innstillingane er som dei skal, og det ser slik ut. Dette gjeld varselprikken på appenikonet, varsel på skjerm og i varselpanelet oppe på skjermen kjem. Noko eg kan gjere? Eller må eg berre godta denne "feilen"? Tror det bare er sånn for de som er så uheldige å ha buggen. Prøvde mer eller mindre alt på min uten å få bort problemet. Prøvde ikke fullstendig reset uten å hente inn backup så det er kanskje noe å teste, men det er en del jobb.. Det ble en vane etterhvert å sjekke e-post, snap og messenger for notifikasjoner manuelt. For min del fungerte det ofte også så det var ikke helt ute av funksjon. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Tror det bare er sånn for de som er så uheldige å ha buggen. Prøvde mer eller mindre alt på min uten å få bort problemet. Prøvde ikke fullstendig reset uten å hente inn backup så det er kanskje noe å teste, men det er en del jobb.. Det ble en vane etterhvert å sjekke e-post, snap og messenger for notifikasjoner manuelt. For min del fungerte det ofte også så det var ikke helt ute av funksjon. Dette fungerer fint for meg: Langklikk på snapchat (eller annet), velg app info Power usage details App launch Skru av "manage automatically", skru på de nederste 3 valgene. For min del funker det fint for epost, meldinger, messenger etc. Akkurat snapchat har jeg derimot satt til å ikke kjøre i bakgrunnen, pga et forferdelig strømforbruk. Med dette oppsettet bruker jeg 20% batteri på ca 14 timer på dagtid, med litt bruk. Endret 7. november 2019 av Axefjord Lenke til kommentar
minim Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Dette fungerer fint for meg: Langklikk på snapchat (eller annet), velg app info Power usage details App launch Skru av "manage automatically", skru på de nederste 3 valgene. For min del funker det fint for epost, meldinger, messenger etc. Akkurat snapchat har jeg derimot satt til å ikke kjøre i bakgrunnen, pga et forferdelig strømforbruk. Med dette oppsettet bruker jeg 20% batteri på ca 14 timer på dagtid, med litt bruk. Det var selvfølgelig det første jeg prøvde siden alle tråder om emnet foreslo dette. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Dette fungerer fint for meg: Langklikk på snapchat (eller annet), velg app info Power usage details App launch Skru av "manage automatically", skru på de nederste 3 valgene. For min del funker det fint for epost, meldinger, messenger etc. Akkurat snapchat har jeg derimot satt til å ikke kjøre i bakgrunnen, pga et forferdelig strømforbruk. Med dette oppsettet bruker jeg 20% batteri på ca 14 timer på dagtid, med litt bruk. Ser ikkje ut til å fungere på Snapchat, hos meg iallefall. Men men, er jo ingen krise. Berre litt irriterande at det ikkje funka på snap, då det fungera på feks melding/epost/Instagram osv. Takk for svar! Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Ny oppdatering ute. Virker og kun være sikkerhetsoppdateringen fra september. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Jepp, men emui 10 kommer vel snart? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Jepp, men emui 10 kommer vel snart? Håper det Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Fikk ripe i skjermen i dag, det vil si jeg trodde det var skjermen... Det viser seg at de blir levert med beskyttelsesfilm, når jeg dro den av så var skjermen like fin. Nå har jeg kjøpt glass som jeg har lagt utenpå skjermen. (P30) Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Emui 10 skal visstnok ha blitt påbegynt utrulling. Noen som har fått det enda her? Laster ned her nå faktisk. Dukka opp plutselig nå. Endret 16. november 2019 av Rolf_X La til bilde Lenke til kommentar
larris Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Fikk oppdateringen torsdag. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Er det noen mulighet for å fjerne vibrasjonen når man stille alarmen (når man drar time/minutt"viserne" til rett tid)? Har prøvd å lete, men finner ikke noen steder der det evt er mulig. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Rolf_X skrev (21 timer siden): Emui 10 skal visstnok ha blitt påbegynt utrulling. Noen som har fått det enda her? Laster ned her nå faktisk. Dukka opp plutselig nå. Ingen tegn til emui10 her ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå