Merko Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Da er det et valg man kan ta som open source folket sier Jeg kunne f. Eks tenkt meg å hatt den alltid på under trening og I enkelte andre situasjoner. I møter så stresser man folk med å demonstrativt ta opp hånden for å trigge klokken så der må knappen brukes. Med et valg så kan man selv velge god batteritid eller god funksjon (når det trengs). Jepp, problemet er jo at den kjører Huawei OS, så får jo aldri gode funksjoner, men kjører selv Always On Display på min Huawei klokke. Lenke til kommentar
minim Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Det er jo ikke nødvendigvis sant. For mitt bruk har den alle funksjonene jeg trenger utenom always on som de hadde på tidligere modeller. Det trenger jo ikke å stå på hele tiden heller så jeg tror det hadde blitt en nice funksjon om den kunne aktiveres med et klikk på klokken ved behov. Jeg kunne også tenkt meg å synce dataene fra den mot strava, men det går ikke direkte enda. Det er vel ikke en begrensning i klokken sånn sett siden dataene kan deles fra telefonen. Tror det er en workaround å synce data mot Google fit og derfra i strava, men jeg har ikke forsøkt det selv enda. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Var ikke så overraskende spør du meg. Men er det sant? Det er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Wow... P30'en er jo nesten bedre, jo! For morro skylde så testet jeg p30 pro opp mot et fullformat kamera. Uhøytidelig og gjerne en dårlig test siden jeg brukte F2.8 på fullformaten som gir veldig smalt fokusområde og dårligste skarpheten på objektivet. Her er utsnitt av 100% fra testen. compare.jpg Oppsett var begge deler i tripod og innendørs relativt dårlig lys. P30 pro på 5x zoom og Sony A7RII med Canon 70-200 F2.8 IS USM på 135mm (av en eller annen grunn trodde jeg dette tilsvarte P30 pro på 5X, men det gjør det ikke) setup.jpg Lenke til kommentar
minim Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Wow... P30'en er jo nesten bedre, jo! Fargene kanskje, men les den lille teksten. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Har noen peiling på VR briller som passer til P30 pro? De fleste støtter telefoner opp til 6" bare ? Lenke til kommentar
joshbai Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Noen som har fått .153 oppdateringen? Endret 3. mai 2019 av joshbai Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Noen som har fått .153 oppdateringen? Ikke jeg. Lenke til kommentar
minim Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg heller.. Fikk skjermbeskytter I posten i dag. 30kroners sak som legges på med uv lim og lampe. Ser egentlig veldig bra ut så langt sett bort i fra at jeg sikkert vasket litt for dårlig og fikk en liten spot nederst på skjermen som ble dårlig. Fingeravtrykk sensor virker som før (like dårlig) og jeg merker egentlig ikke noe til beskytter mtp touch funksjonalitet. Det med buet skjerm og dårlige beskyttere har vært en plage før, men dette virker lovende så langt. Jeg bruker den med TPU case også. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F372639395137 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Noen som har fått .153 oppdateringen? Ikke jeg heller!. Ifølge en bruker på XDA skal det være merkbare forbedringer over hele "fjøla" Lenke til kommentar
minim Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke jeg heller!. Ifølge en bruker på XDA skal det være merkbare forbedringer over hele "fjøla" TOF sensor blir aktivert også. Bedre fokus og bokeh, ar måling og litt sånt snacks kommer kanskje Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Nå har Svenskene fått FW 154 OTA....her drøjer det som vanlig! Lenke til kommentar
joshbai Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Nå har Svenskene fått FW 154 OTA....her drøjer det som vanlig! Vet du om de fikk forrige oppdatering før også? evt hvor lenge? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Nå har Svenskene fått FW 154 OTA....her drøjer det som vanlig! Gjør det noe da? Bedre at de får evt problemer enn at vi skal være forsøkskaniner Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Vet du om de fikk forrige oppdatering før også? evt hvor lenge? Nei det vet jeg ikke, men har inntrykk at her på "berget" bruker det å drøje generelt Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Gjør det noe da? Bedre at de får evt problemer enn at vi skal være forsøkskaniner Nå har vel denne FWn vært ute i China en god stund så Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Hei, om noen av dere andre som har smartklokken eller andre huawei armbånd får aktivert varsling fra oppringning? Tidligere på P10 var Telefon en opsjon, men denne finner jeg ikke i listen over alternativ for å varsles. Funderer på om noe bugger seg etter Phone Clone, eller om det er en feil på P30. Eller bare ikke åpenlyst navn på listen. Hilsen frustrert Editert: ah, samtale er visst standard at det vises på klokken, innser bare at ingen har ringt meg ? Endret 10. mai 2019 av Ztaeyn Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Kan noen si meg hvilke telefoner denne Watch GT klokka er kompatibel med? Takk på forhånd Lenke til kommentar
minim Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Gjør det noe da? Bedre at de får evt problemer enn at vi skal være forsøkskaniner Godt du er ærlig på det Har de egentlig et test miljø utenenom oss? Lenke til kommentar
joshbai Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Mottok endelig oppdateringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå