E.I. Lonoff Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei! Jeg har laget et hjemmenettverk med to PC'er. den ene er 98 og den andre XP. Jeg har nettverkskort og krysset kabel. Da jeg instalerte nettverket kopierte jeg på disket så jeg var sikker på å finne den andre maskine... Men den gang ei. Kan nien hjelpe meg. Må jeg ha IP adresse? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) hvis du forklarer deg grundigere og mer detaljert om hva du har gjort , tror jeg du ville få mer hjelp. har du kjørt veiviseren for nettverksinnstallasjon? hva kopierte du på diskett? Endret 22. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 viktig at du har fast iper på begge eller en switch/dhcp som gir det automatis ip, "for å finne hverandre" mener sikker du i windows "share" da er det viktig at du har installert noe som heter klient for microsoft network på begge maskinene, dette finner du inne i lag med instilling at ip osv (egenskaper for nettverk) lykker til og god jul Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Se HER for hjelp i en guide på hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå