gorsol Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 The Division 2 er imponerende bra, men ikke uten svakheter.ANMELDELSE: The Division 2 Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Har nå spilt dette alt for mange timer, og storkoser meg. Liker godt at personer på ulike nivåer og levler kan spille sammen! Fin etterfølger. Noe smårusk her og der, men en god oppgradering 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ser veldig bra ut og har egentlig lyst til å spille, men synd at slike spill krever at man har mange timer å sette av. For oss som kanskje bare får 3-4 timer i uken til å spille så er det litt vanskelig å starte på slike spill. Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Ser veldig bra ut og har egentlig lyst til å spille, men synd at slike spill krever at man har mange timer å sette av. For oss som kanskje bare får 3-4 timer i uken til å spille så er det litt vanskelig å starte på slike spill. Sitter i samme båt som deg, får kun noen timer i uka å spille på. Oppdragene tar som regel 20-30 min å fullføre, så det går fint å ta ett oppdrag hver gang, + utforske byen å loote litt Er nå lvl 16 og storkoser meg med spillet! Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 The Division 2 er helt fantastisk. og da særlig med venner. Gearscore 450 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ser veldig bra ut og har egentlig lyst til å spille, men synd at slike spill krever at man har mange timer å sette av. For oss som kanskje bare får 3-4 timer i uken til å spille så er det litt vanskelig å starte på slike spill. Vel du kan fortsatt nyte spillet. Man spiller i det tempoet man vil. 3-4 timer i uken gir progress det Lenke til kommentar
Gundal Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Er det co-op modus i dette spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå