wooPsi Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en zf kasse. Jeg lurte på hva som må til og hva man må ha for å få denne kassen til å passe på en b230ft/fk. Kassen min er ferdig omsveist clutch hus så den er grei. Ser at hullet som utløser armen skal gjennom er tettet med en stålplate. Er det ombygd utløser arm på kassen i tilleg? Har lest noe om at utløserarmen må modifiseres på disse kassene for å passe på volvo motorene(?) Så er det også er en slaks foring som ser ut til å være ettermontert der hardykoblingen skal være. Er det å anbefale? Det er vel for å kompensere med aksel lengde? Ser det også er pungt sveist på utløser lager. Er dette noe som blir å funke? Dette er første gang jeg gjør dette, så hadde vært flott med litt tips fra folk som har gjort dette før! Lenke til kommentar
wooPsi Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 Utløser lager pungtsveist Lenke til kommentar
wooPsi Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 Plate som tetter hull til utløserarm Lenke til kommentar
wooPsi Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 E34 M5 Trykkplate Montert Lenke til kommentar
wooPsi Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 Trykkplate, sinter lamell montert og et lettere svinghjul som skal brukes på dette oppsettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå