Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe av spill til hyttetur?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på hafjell i romjula :)

I og for seg en fin ting, men skal være der en god stund, og fatter har med sin bærbare. Den kjører alle typer spill helt greit, så grafikk er ikke no problem.

Leste førerapporten i dag, 8 av 28 bakker åpne, og langrenn er jeg ikke særlig fan av. Jeg fikk det opp for meg at jeg ville ta med meg et spill, kanskje det ville plastre de mange timene fylt med kjedsomhet?

Jeg har ikke tilgang til annet enn 56k modem på hytta jeg skal til, så det blir neppe mye online-spilling..

SÅ:

Hvilke(t) spill skal jeg ha med meg? Er åpen for alle forslag. Jeg liker eventyr, litt fundering m.m. Vil helst styre unna rollespill, så det er sagt. 1 player adventure er fint f.eks. Zelda er jeg en stor fan av, sånne ting?

Uansett, hiv inn forslag i bøtter og spann, jeg tar ALT til meg..

På forhånd takk, ha en trivelig jul alle sammen :)

--alexio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, tenkte forresten ikke på at jeg har en gamecube liggende her hjemme..

Bør jeg gå for The wind waker mon tro? Eller kjøre bærbart? Har seg da slikt at man nesten umulig kan skaffe GC-spill gratis :S

usj, jula er no dritt

--alexio

Lenke til kommentar
Hva med et analogt spill som Monopol eller lign, da kan du jo til å med spille multiplayer med far din!? :p

Tenkte det kanskje var på tide med litt "tradisjonell" familie morro nå i jula.. God Jul forresten! :xmas:

:shrug:

hehe.. Har alltid med noen brettspill, men de blir ikke alltid spilt like mye.. Monopol er faktisk det eneste jeg synes er morsomt :p

Ang. wc3 og heroes har jeg spilt alle sammen.. Det er sikkert morsomt, men..

Jeg kan vel kanskje også gå til anskaffelse av Zelda - The Wind Waker. Men vet ikke akkurat om det er verdt de 600 kronene..

--alexio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...