alexio Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg skal på hafjell i romjula I og for seg en fin ting, men skal være der en god stund, og fatter har med sin bærbare. Den kjører alle typer spill helt greit, så grafikk er ikke no problem. Leste førerapporten i dag, 8 av 28 bakker åpne, og langrenn er jeg ikke særlig fan av. Jeg fikk det opp for meg at jeg ville ta med meg et spill, kanskje det ville plastre de mange timene fylt med kjedsomhet? Jeg har ikke tilgang til annet enn 56k modem på hytta jeg skal til, så det blir neppe mye online-spilling.. SÅ: Hvilke(t) spill skal jeg ha med meg? Er åpen for alle forslag. Jeg liker eventyr, litt fundering m.m. Vil helst styre unna rollespill, så det er sagt. 1 player adventure er fint f.eks. Zelda er jeg en stor fan av, sånne ting? Uansett, hiv inn forslag i bøtter og spann, jeg tar ALT til meg.. På forhånd takk, ha en trivelig jul alle sammen --alexio Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Prince of Persia Hidden and dangeroes 2 Silent Hill 3 Lenke til kommentar
alexio Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hmm, tenkte forresten ikke på at jeg har en gamecube liggende her hjemme.. Bør jeg gå for The wind waker mon tro? Eller kjøre bærbart? Har seg da slikt at man nesten umulig kan skaffe GC-spill gratis :S usj, jula er no dritt --alexio Lenke til kommentar
Fatal_Error Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 du må nok ta med deg wc3 tft ta litt campaign eller så tar du heroes 3 eller 4 det er fint å spillle når du er på hytte Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Anbefaler at du koser deg med et godt gammeldags pek-og-klikk adventure spill... Kanskje "Den Lengste Reisen" ? Begynner vel å bli gammelt nå, så det kan sikkert skaffes for en billig penge. Litt morsomt at det er på Norsk, da Endret 23. desember 2003 av Melfacion Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hva med et analogt spill som Monopol eller lign, da kan du jo til å med spille multiplayer med far din!? Tenkte det kanskje var på tide med litt "tradisjonell" familie morro nå i jula.. God Jul forresten! Lenke til kommentar
alexio Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Hva med et analogt spill som Monopol eller lign, da kan du jo til å med spille multiplayer med far din!? Tenkte det kanskje var på tide med litt "tradisjonell" familie morro nå i jula.. God Jul forresten! hehe.. Har alltid med noen brettspill, men de blir ikke alltid spilt like mye.. Monopol er faktisk det eneste jeg synes er morsomt Ang. wc3 og heroes har jeg spilt alle sammen.. Det er sikkert morsomt, men.. Jeg kan vel kanskje også gå til anskaffelse av Zelda - The Wind Waker. Men vet ikke akkurat om det er verdt de 600 kronene.. --alexio Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Uru: Ages Beyond Myst, Syberia, Transport Tycoon Deluxe, kanskje? Se Gamer.no sine omtaler av de to førstnevnte. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 du kan jo altids skaffe deg en emulator å spille zelda ocarina of time det er et så klassisk og godt gjennomført spill at jeg nesten begynder å grine barndomsminner Lenke til kommentar
alexio Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 jaja, spillet er innkjøpt, det ble Zelda - The Wind Waker.. Men den inneholder også en eller annen Ocarina of time - Master Quest eller.no Det var faktisk en relativt hyggelig pris også - 449kr.. Takk for all hjelp mvh Alexander Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 scrabble eller ludo Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 GBA eller GBA Player Pak + Final Fantasy Tactics Advance Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg anbefaler brettspillet "the Settlers". Du har sikkert hørt om pc-spillene som er basert på dette spillet... Kongespill... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 I og med at du skal på fjellet kunne du tatt med Skispringen 2004/Ski Jump 2004/Deluxe Ski-Jumping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå