ikariam1234 Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Hei. Var på service igår med min volvo s60 der jeg hadde en liten lekkasje fra/i virvelspjell. Er dette farlig, eller er det dyrt å fikse? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Er visst ikke farlig å kjøre med, men kan være litt kostbart å fikse avhengig av hvor mye deler rundt de velger å skifte. Fant denne posten om samme problemet på vccn Endret 26. mars 2019 av Mr. A Lenke til kommentar
Oter Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 mener det er rundt 10k for og bytte,mener det var prisen jeg fikk på min,men ettersom bilen går normalt,så har jeg ikke orket og bytte den på min,så om bilen din går normalt,så hadde jeg droppet det,har snart kjørt 6år med det jeg nå,og forige eier har sikkert også kjørt med det også Lenke til kommentar
ikariam1234 Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 Da satser jeg på at det går bra enn så lenge, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå