steinjarle Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Dette er nytt.Nå kan du laste ned den nye iOS-oppdateringen Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Folk kommer garantert til å løpe å kjøpe nyeste iPhone for å ha muskler nok til å skulle kjøre dette Får man noen artige nye emoji-bugs med på kjøpet som låser hele iPhonen igjen nå? Endret 26. mars 2019 av G 1 Lenke til kommentar
KongenOlav Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Folk kommer garantert til å løpe å kjøpe nyeste iPhone for å ha muskler nok til å skulle kjøre dette Får man noen artige nye emoji-bugs med på kjøpet som låser hele iPhonen igjen nå? Lyser ganske klart at noen er sjalu på iPhone her 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Lyser ganske klart at noen er sjalu på iPhone her Hvordan kan noen være sjalu på en telefon? Han kan jo bare kjøpe en selv hvis han vil. Endret 27. mars 2019 av LoveAmiga 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Pfffffffffff.. Kan laste ned? Er ikke akurat slik at brukeren har noe valg i dette. Dette lastes ned uansett om brukeren vil eller ikke. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Pfffffffffff.. Kan laste ned? Er ikke akurat slik at brukeren har noe valg i dette. Dette lastes ned uansett om brukeren vil eller ikke. Ehm... Æ har nu alltid fått velge om æ vil laste ned og installere ny ... 1 Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Jeg vil ha en telefon jeg kan bestemme over....skal ikke bruke den til noe å ringe eller sånn...men den er min, og jeg vil bestemme over den... Endret 28. mars 2019 av Kjell Winther Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg