AMPFILER Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 hmm det blir jo litt rart igjenn da vis man skal ta watten til strømforskyneren. da har jeg en 2x150 watts forsterker jeg da? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) men uansett vis det låter dårlig kan jeg sette på en forsterker til basserne i DC12`ene mine. no problemo. slutt å diss forsterkeren min hehe.. Endret 23. desember 2003 av AMPFILER Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 men uansett vis det låter dårlig kan jeg sette på en forsterker til basserne i DC12`ene mine. no problemo. slutt å diss forsterkeren min hehe.. Topp ide! Bi-amper du bassen så vil det bli konge Som sagt disser jeg ikke forsterkern din. Påpekte bare at du kan ikke få mere watt ut enn inn da virkningsgraden på en klasse A/B forsterker typisk ligger rundt 50% - 60%. For all del; Yamahaen er en bra forsterker som du vil få mye glede ut av. Komponentene der er helt i toppklasse når en tar prisen i betraktning. Enkelte av disse finner du også igjen i Yamahas tyngre forsterkere som er i en helt annen prisklasse, så at denne er gjennomført er det ingen tvil om. Ville som sagt bare gjøre deg oppmerksom på dette. Du får kose deg med godlyd i jula Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Gratulerer med ny, god forsterker da Min Rx-v740 har oppgitt 320W strømforsyning, og 2*90W i stereo. 6*90W i Surround. Tviler ikke på at den klarer å levere det den skal i stereo, og i surround må man huske på at det veldig sjelden er full effekt på alle kanalene samtidig. Dermed er det duket for en rimelig god filmopplevelse hjemme hos deg i Jula Du har ihvertfall fått en forsterker som gir veldig, veldig god lyd God Jul Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Joa takker;) blir bedere enn det jeg har tror jeg... digg med fjernkontroll og.. og når kommer jeg sikkert til å bruke DvD spilleren mere hakke brukt den på.. 3 mnd Endret 23. desember 2003 av AMPFILER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå