NTB - digi Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Kripos-etterforskere skal identifisere omkomne etter Boeing-styrten i Etiopia Lenke til kommentar
Joachim Osmundsen Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Jeg forstår ikke hvordan man kan identifisere, og lete frem små forkullede kjøttstykker, for så på den måten bygge opp kropper og sende dem hjem. I tillegg har dem ligget ute i et par uker. Jeg forstår ikke hvordan man i det hele tatt kan finne ut av noe slikt. Ville det enkleste vært å sette fyr på hele stedet? Kan noen forklare meg dette mysteriet? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg forstår ikke hvordan man i det hele tatt kan finne ut av noe slikt. Ville det enkleste vært å sette fyr på hele stedet? Kan noen forklare meg dette mysteriet? Bruker DNA til dette. De samme problemene hadde etter tsunamien i 2011, den relative lange tiden etter ulykken som arbeidet begynte var korpene gått i oppløsning så de kunne bare identifisere med bruk av DNA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå