DeStrOyer Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Kort oppsumert: Vi betaler forskuddsbetaling av leie den 15. hver måned. Oppsigelse ble levert løpende fra 1. Mars og vi har avtalt utflytting 1. Mai, så vi disponerer boligen frem til da(2 måneder) Hvis jeg forstår riktig her betaler vi da selvfølgelig ut oppsigelsestiden, men det blir vel da halve beløpet i April? Så fullt beløp i mars og halvt i april? Tar jeg feil? Endret 25. mars 2019 av DeStrOyer Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Kort oppsumert: Vi betaler forskuddsbetaling av leie den 15. hver måned. Oppsigelse ble levert løpende fra 1. Mars og vi har avtalt utflytting 1. Mai, så vi disponerer boligen frem til da(2 måneder) Hvis jeg forstår riktig her betaler vi da selvfølgelig ut oppsigelsestiden, men det blir vel da halve beløpet i April? Så fullt beløp i mars og halvt i april? Tar jeg feil? Når flyttet du inn i boligen, og når betalte du første leien? 1 Lenke til kommentar
DeStrOyer Skrevet 25. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2019 Når flyttet du inn i boligen, og når betalte du første leien? Vi flyttet inn den 15. og betalte leien samme dag. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Hvis leie betales forskuddsvis for terminer 15. - 14., og oppsigelsestiden avsluttes 30. april, skal leien som betales 15. april utgjøre beløp som svarer til perioden 15. april - 30. april, og ikke fullt beløp som svarer til 15. april - 14. mai. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå