flodhest Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hva mener du med window.status? Fler som ikke likte gradienten? Burdte jeg ha den der, eller ta den bort? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva mener du med window.status? Fler som ikke likte gradienten? Burdte jeg ha den der, eller ta den bort? Jeg tror han mente at du burde endre teksten i statusbaren, men det syns jeg ikke er noen god ide. Ellers tror jeg kanskje at jeg er enig i at gradienten burde fjernes, uten at jeg er noen ekspert på området . Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Ah...det er jo egentlig ikke noe vits i da. Hm, får se hva som skjer med gradienten. Satyrium sa at det virket litt lite gjennomført nederst i tabellene, så derfor tenkte jeg at det kunne hjelpe med litt mer grafikk. Men, men. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva mener du med window.status? Fler som ikke likte gradienten? Burdte jeg ha den der, eller ta den bort? Jeg tror han mente at du burde endre teksten i statusbaren _Not_ a good idea! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå