Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen topp. Men, jeg kan ikke si at layouten er så original. No offence, men jeg får inntrykk av at etter du har laget toppen, har du skyndtet deg og bare lagd et eller annet du kunne stappe den inn i.

Jeg synes fortsatt at siden trenger en del arbeid før den kommer ovenfor "midt på treet"-merket ;)

Lenke til kommentar

Vet det, layouten er ikke akkurat noe original, men så var det dette med brukervennlighet, og å få innholdet fram på en oversiktlig måte.

Har du kanskje noe forslag til hvordan layouten kan gjøres? Egentlig er jeg ganske fornøyd som den er nå, men det er fint om du kommer med noe forslag som kan gjøre siden enda bedre :)

Skal jeg ha med mer grafikk kanskje?

Lenke til kommentar
Vet det, layouten er ikke akkurat noe original, men så var det dette med brukervennlighet, og å få innholdet fram på en oversiktlig måte.

Har du kanskje noe forslag til hvordan layouten kan gjøres? Egentlig er jeg ganske fornøyd som den er nå, men det er fint om du kommer med noe forslag som kan gjøre siden enda bedre :)

Skal jeg ha med mer grafikk kanskje?

Jeg må si jeg er ganske fantasiøløs selv på det området :)

Jeg ville hvertfall skiftet font-family og color i første omgang.

Lenke til kommentar
Meget bra, meget bra. Kanskje litt sterk grønn? Hadde kanskje funket med litt innblanding fra svart?

thx!

Er enig at fargen er ganske sterk, men det er jo fresht og da. Men kan se om jeg gidder å prøve å skifte farge.

Hm, innblanding med svart, ja du sier noe. Kanskje jeg skal prøve med litt mer grafikk på siden. Orker ikke noe nå ihvertfall.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg laget ferdig siden.

sjekk ut http://www.chimera-designs.tk

Hvis det er noen som ikke vil ha sin link på siden min så får dere si ifra, jeg plasserte endel herfra under linker :)

Edit: Og hvis det er noen som vil ha linken sin der, er det bare å skrike ut, så kan vi foreta et aldri så lite linkbytte! Btw, ser siden bra ut i opera og andre nettlesere?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...