Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) WOW! DRITVAKKERT! Jeg likte fargevalget, og fonta passa perfekt inn! EDIT: Kan jeg linke på clickART? Endret 21. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 så bra at du likte det Dunestar! Føler meg ganske smigret her. Det er bare å linke i vei, når jeg får plassert innholdet skal jeg linke til dere også Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det er bare å linke i vei, når jeg får plassert innholdet skal jeg linke til dere også JIPPI! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Pen topp. Men, jeg kan ikke si at layouten er så original. No offence, men jeg får inntrykk av at etter du har laget toppen, har du skyndtet deg og bare lagd et eller annet du kunne stappe den inn i. Jeg synes fortsatt at siden trenger en del arbeid før den kommer ovenfor "midt på treet"-merket Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Vet det, layouten er ikke akkurat noe original, men så var det dette med brukervennlighet, og å få innholdet fram på en oversiktlig måte. Har du kanskje noe forslag til hvordan layouten kan gjøres? Egentlig er jeg ganske fornøyd som den er nå, men det er fint om du kommer med noe forslag som kan gjøre siden enda bedre Skal jeg ha med mer grafikk kanskje? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vet det, layouten er ikke akkurat noe original, men så var det dette med brukervennlighet, og å få innholdet fram på en oversiktlig måte. Har du kanskje noe forslag til hvordan layouten kan gjøres? Egentlig er jeg ganske fornøyd som den er nå, men det er fint om du kommer med noe forslag som kan gjøre siden enda bedre Skal jeg ha med mer grafikk kanskje? Jeg må si jeg er ganske fantasiøløs selv på det området Jeg ville hvertfall skiftet font-family og color i første omgang. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hrmf, og jeg som var så fornøyd med fonten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Meget bra, meget bra. Kanskje litt sterk grønn? Hadde kanskje funket med litt innblanding fra svart? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 [tysk aksent] Zuuuper Zeexyyy [/tysk aksent] Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Meget bra, meget bra. Kanskje litt sterk grønn? Hadde kanskje funket med litt innblanding fra svart? thx! Er enig at fargen er ganske sterk, men det er jo fresht og da. Men kan se om jeg gidder å prøve å skifte farge. Hm, innblanding med svart, ja du sier noe. Kanskje jeg skal prøve med litt mer grafikk på siden. Orker ikke noe nå ihvertfall. Endret 22. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 [tysk aksent]Zuuuper Zeexyyy [/tysk aksent] *knegg*! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Dritkul side Jeg syns fargene er fine som de er nå, at du ikke burde endre dem. Stilig med litt fresh grønn. Ellers så syns jeg at copyright teksten ser litt rar ut. Spesielt det at 2004 skiller seg ut fra resten. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 wee! Okey, med henhold til at de fleste liker fargen, velger jeg å la den være som det er nå. Skal se hva jeg kan få gjort med copyright teksten, det som er kjipt med den fonten jeg har brukt der, er at tallene blir fete. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Skal se hva jeg kan få gjort med copyright teksten, det som er kjipt med den fonten jeg har brukt der, er at tallene blir fete. Det har skjedd med meg også noen ganger, men da hjalp det å redusere fontsizen litt ned på tallene, så ble de rimelig like teksten.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 godt forslag! Skal gjøre det etterpå, må bare ut å handle resten av julegavene Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Sånn, da har jeg laget ferdig siden. sjekk ut http://www.chimera-designs.tk Hvis det er noen som ikke vil ha sin link på siden min så får dere si ifra, jeg plasserte endel herfra under linker Edit: Og hvis det er noen som vil ha linken sin der, er det bare å skrike ut, så kan vi foreta et aldri så lite linkbytte! Btw, ser siden bra ut i opera og andre nettlesere? Endret 24. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 UTROLIG PENT ENDA! /me legger til link på sidene mine om det er ok? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe, bra Seff, bare legg ut link! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Må si jeg ikke likte så godt den gradienten på hver side av hovedteksten ... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hva med å lage noen window.status-greier når man mouseover'er på linker? Ellers var det fryktelig bra greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå