flodhest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Satt og puslet litt i photoshop her om dagen, og kom fram til at jeg ville lage et nytt design. Tenkte jeg skulle ha en side med litt "særpreg", en som skiller seg littegranne ut. Vel, det er ikke noe spesielt med den når det gjelder oppsettet, men kanskje utseende er litt annerledes fra hva vi er vant til. Anyway, her er linken. Endret 24. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 NICE, fikk litt tanker om den ganle tulipen min som kjører med ca de fargene på skjermen. Kul avslutning på menyen - det var det lille xtra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, flott at du likte det! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dritpent! Copyright-teksten i footer passet ikke, forsåvidt heller ikke "Annet". Muligens også skille bakgrunn på side og tabell litt bedre? Ellers meget bra! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Weeho! Takker for det Marvil, og PC. Skal se hva jeg kan gjøre med fontene, og muligens en bakgrunn. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 FETT! likte virkelig, bedre enn det andre forslaget. likte spesielt blomsten eller det i headeren, nei hele headeren var stilig. virket veldig gjennomført med den grønne teksten, men hva med en annen farge? kanskje lyys grå nesten hvit? mulig det er topp som det er nå. likte fontvalget courier new, aiit? bra greier Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Bare kaster noe ut i lufta..; Hva med å gjøre skrifta i headerne til bilder i stedet for ren tekst, så får du med antialiasing og hele pakka? Ville blitt meget pent på en ellers så nydelig side... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 DEILIG! Nydelig header! Men mouseoveren på Downloads var litt snål, skrifta spretter lissom litt. Slik er det ikkje på dei andre, og eg antar det er en feil. Skrifta i footer og "annet" var litt utydelig, gjør den bold? Dessuten liker eg verdana og denslags bedre enn den fonten du har brukt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Men mouseoveren på Downloads var litt snål, skrifta spretter lissom litt. Slik er det ikkje på dei andre, og eg antar det er en feil. Hmmm... det gjør den ikke hos meg, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, takker igjen for positive kommentarer og gode forslag. Byttet font og mekka bakgrunn, ble det bedre eller skal jeg ta tilbake som det var? link Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, takker igjen for positive kommentarer og gode forslag. Byttet font og mekka bakgrunn, ble det bedre eller skal jeg ta tilbake som det var? link Synes enda fonten i footer og "Annet" var meget uklar og for stor. Why not bildeformat? Iallefall på footer, for den vil jo være lik på alle sidene uansett. Du bør dempe bg litt, når var den veldig grønnaktig, prøv å gråe den ned litt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jepp, du har rett, bytter til bilde. Skal tone bakgrunnen litt også Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Likte ikkje bakgrunnen i det heile tatt, den var fin som den var med ensfarga grå. Er ikkje en fan av courier heller egentlig, men den er bedre enn times Ka med å definere litt forskjellig i et eksternt stilark istede for inline styles? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med nå da? Eller skal jeg drite i å ha bakgrunn? Kanskje bare en mørkere farge enn i cellene? arve: stilark er ganske gresk for meg, kan så vidt html Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Eller skal jeg drite i å ha bakgrunn? Kanskje bare en mørkere farge enn i cellene? God idè! Likte teksten du hadde valgt til overskriften/footer meget godt. Skift ut bg til en mørkere farge, så tror jeg ikke jeg har mer å komme med. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 sånn! arve87: Fant ikke noe alternativ til courier, ville ikke bruke verdana denne gangen, synes bare courier passa på en måte Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Knalle farger og digg design Downloads-knappen blir litt most mår markøren beveges over. "Chimera Designs\\2004" er litt kornete Ellers ingenting å utsette. Tastaturet mitt ser pluttselig så grønt ut. Hvorfor det mon tro? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Hm, høres merkelig ut at den knappen bli most, bruker du opera eller? Skjer ikke noe i IE. Hehe, grønt er kult! Endret 21. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå