sverreco Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg er litt keen på zalman 5.1 øreklokkene. Jeg har et støyproblem fra maskinen, som kan fixes med litt øreklokker. Men er disse bra? Hvor kan jeg se noen tester? Jul:God Lenke til kommentar
Mira Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Her finner du test av de. I testen kommer de ikke ut som en testvinner. Jeg har de selv, er absolutt ingen lydekspert, men jeg syns de er helt knall. Bedre en de jeg har hatt før. Dessuten er det kult med 5.1 Lenke til kommentar
nils_ole Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Høres bra ut!!! Utseende er i hvertfall knall!! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 bestillte disse i går og vil gjerne høre komentarer fra noen som har prøvd dem Jeg leste en del tester og de har fått ganske bra kritikk mener de fikk en 6er hos pcpro noen som har noe de skulle sagt spytt ut Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei, Tjaaah - hvis man er bass-narkoman er disse klokker ikke noet! De går sikkert bar til spelling. F.eks er dybeste tone på en bassguitar 32Hz - disse klokker går bare ned til 50Hz Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei, Tjaaah - hvis man er bass-narkoman er disse klokker ikke noet! De går sikkert bar til spelling. F.eks er dybeste tone på en bassguitar 32Hz - disse klokker går bare ned til 50Hz hmm godt jeg ikke er en bassnarkoman men en minor spillefrik har du prøvd dem eller er det bare noe du ser ut i fra hzen? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm godt jeg ikke er en bassnarkoman men en minor spillefrik har du prøvd dem eller er det bare noe du ser ut i fra hzen? Nei har ikke prøvt de - men leste testen - ville ikke ha købt de. Et minus var den spisse diskant = man blir trott i hodet efter en stund :-) Du mister jo en god del av bassen og andre effekter der går dybt i bassen (f.eks skyting, jordskelv osv) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jaja det er ikke alle som har grinete naboer her iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå