bergetun Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er det bare meg som irriterer seg noe sinnsykt over at det ikke er mulig å legge til Midi filer på MMS meldinger laget på Nokia 6600 ? Prøver å lage ett kult mms jule kort med jule musikk og greier. (Midi) Men neida, Nokia har selvfølgelig bestemt at du IKKE skal få lov til å bruke midi filer i MMS meldinger laget på telefonen (Er ikke noen problem å motta mms meldinger med Midi filer) Så for at jeg skulle få laget dette fantastiske julekort MMS'en måtte jeg hente fram kjerringens mobiltelefon (SE610), lage MMS'en på hennes mobil og sende det til min telefon for så å forwarde denne meldingen til venner og familie.. Virkelig unødvendig av Nokia..... Tirr.... Får håpe at Nokia tar til fornuft og fjerner denne sperren på framtidige software oppdateringer på 6600'en. Eller at en eller annen luring med litt bedre programmerings kunnskaper enn meg klarer å lage ett tredjeparts program som kan lage ekte MMS meldinger som følger MMS spesifikasjonene. Dagens utblåsing... Hilsen en ellers snill og rolig kar. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg tror du kan bruke f.eks. SelecQ file manager (heter omtrent det) og velge en fil, og trykke send som MMS Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg tror du kan bruke f.eks. SelecQ file manager (heter omtrent det) og velge en fil, og trykke send som MMS Nei dette er ikke mulig.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 skal da finnes et program for dette? har ikke prøvd selv så har ingen tips Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Har drevet litt mer research angående dette nå og fant ett innlegg i ett annt forum der dem sier at Ringtone studio har mulighet til å sende midi files i mms meldinger.. Har ikke prøvd dette programmet og jeg vet heller ikke om det virker på Nokia 6600 Skal komme med tilbakemelding så fort jeg finner ut mer.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ringtone studio kan sende MIDI filer i MMS meldinger visst mottakeren har en Symbian telefon med Ringtone studio installert. Bah .. Jippi da kan jeg kvitte meg med alle andre venner som ikke har Symbian telefon (da vil jeg sitte igjen med en venn.. hehe ..) Det er bedre med en fugl i handen enn ti på taket Dette tok kaken faktisk, jeg har her og nå bestemt meg at jeg skal bli SX1 eier og kvitte meg med 6600 faenskapet. Stereo og ekte MMS frister sinnsykt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sx1 støtter ikke mms slides eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Sx1 støtter ikke mms slides eller hva det nå heter. Kødder du ? Kan man bare sende ett slide på mms meldingene på SX1 ? Helt utrolig, er det virkelig bare SE som klarer å lage telefoner som støtte MMS fult ut ? Men jeg ser faktisk på Midi problemet som ett større problem, at man ikke kan få sendt MMS meldinger med lyd er jo helt utroligt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Mener å ha lest det et sted. Men men. Fornøyd med 6600 jeg. Det lyd greiene plager ikke meg Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sx1 støtter ikke mms slides eller hva det nå heter. Helt utrolig, er det virkelig bare SE som klarer å lage telefoner som støtte MMS fult ut ? I like you...... Habla4love Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Helt utrolig, er det virkelig bare SE som klarer å lage telefoner som støtte MMS fult ut ? yepp! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kødder du ? Kan man bare sende ett slide på mms meldingene på SX1 ? Helt utrolig, er det virkelig bare SE som klarer å lage telefoner som støtte MMS fult ut ? SX1 bruker Series60 fra Nokia, derfor støtter den ikke slides, tror de andre Siemens telefonene støtter det! Er for dumt at "toppmodellen" til Siemens bare har Nokia sin "handicap-MMS"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå