Koffe Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 NNEEEIII!! satt akkurat å så på tv, hørte et knekk.. hva f***?? Så sjekket jeg pc`n, den ene holderen til chipset kjøleren hadde brukket av!! Pcn fungerte fortsatt så jeg skrudde av med en gang for ikke å ødelegge NB. Rart, jeg har hatt den med på mange Lan og det har fungert bra i 2 måneder, plutselig nå.... Hva kan jeg gjøre? hullene er VELDIG små? noen ideer? noe håp om garanti what so ever? Jeg strammet riktignok chipset vannblokken litt hardt, Asus P4C800HK. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 og det knakk sånn uten videre? jaja....noen er mere uheldig en andre, har vært endel sånne i det minste Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Send inn kortet og bare si at festeøret datt av. Har sett mange med Abit IC7-G som har hatt det problemet og de har jo selvfølgelig fått det på garantien. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Der får du på garantien. Ellers kan du jo lime den fast Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det sukka da! send det inn som de andre sa.. har samme blokka som deg og har den på det strammeste.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Surt, nå som det er jul og greier Gjør som de andre har sagt. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Takk for tips. vel for å være erlig tror jeg det er liten sjangs på noen garanti. Feste røket etter hjemmemontering av vannkjøling, orginalkjøler borte og hele chipsettet fullt av AS5. Nei, jeg skal nå faktisk prøve å fikse det selv. Uansett om jeg hadde fått det på garantien så måtte jeg klart meg en god stund uten pc og det går ikke! Jeg fant ut at hvis jeg demonterer blokka og får snudd plexitoppen så kan jeg kanskje bruke de to andre chipsettfestene! jeg krysser fingrene og begynner nå! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvis du er litt flink med henda og har verktøyet så kan du jo lodde fast øret igjen, va vel en av overklokking.no gutta som gjorde det om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 JAAAA! jeg fikk speilvendt blokka! Jeg måtte demontere den helt, sette niplene på andre siden og skru sammen! men nå funker det. Det jeg er mer redd for nå er at blokka sitter så løst at ikke NB blir kjølt nok.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Hvis jeg strammer mer så er det fare for at det samme skjer som sist Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva med å lime hele dingsebumsen fast med termisk lim??? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvilken kjøleblokk var det da? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Det var denne, men det spiller ingen rolle, alt funker som før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå