Vasmar1 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Driver å redigerer en lyrics video til youtube. Har tenkt å prøve å lage en som overgår mine tideligere prosjekt, så trenger derfor bittelitt hjelp. Lurte rett og slett på om det er noen som kan tegne / lage et bilde av egentlig bare en ung gutt som står på toppen av noe og kikker ned på en ung jente? Eventuelt noe som passer til setningen "If you're under him, you ain't getting over him". Og sende det til meg som .png fil. Legger selvfølgelig igjen creds i beskrivelse om det er ønsket. Min mest sette lyricsvideo har ca 4,6K visninger, så er kinda verdt det? Vet ikke.. Bare om noen har litt ekstra tid selvfølgelig. (Vet ikke helt hvor grensen går for å be om småtjenester her, kunne noen også forklart meg dette?) Mhv MariusDesign Endret 24. mars 2019 av Krigerfirnfield Lenke til kommentar
Vasmar1 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 Merket først nå at denne tråden ikke hører hjemme under denne kateogorien, men heller under visuell kreativitet. Klarte ikke finne noe måte å flytte på, så om en moderator hadde tatt seg bryet med å hjelpe hadde jeg vært veldig takknemlig for det Lenke til kommentar
carenevo Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Kanskje du kan bruke noen av disse tegningene. Du kan jo tegne videre på dem selv. I går var Solen øverst oppe på himmelen. Gi æren til Solen +0+001.bmp tidsfordriv.bmp uten – kopi.bmp Uten navn59001.bmp Uten navn59003.bmp Lenke til kommentar
carenevo Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Tegnet i paint på windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå