Gå til innhold

Ny brenner og itbutikken..

Anbefalte innlegg

Joda, hadde tenkt meg en ny brenner nå etter at min asus 52x24x52 brenner konka.

Har hørt at Lite-On er de beste brennerne til en god pris. Så oppdager jeg med skrekk at det kun er Itbutikken som leverer dette merket i Norge. Jeg mener å ha hørt mye "snusk" om dette firmaet rundt om kring.

Når man ser her: http://www.itbutikken.dk/menu/vis_prod.asp...dere&mk=LITE-ON

Så ser man at de har samme brenneren oppført 4 ganger med forskjellig pris. Hva i all verden betyr det? :ermm:

Er det noen andre plasser jeg kan få denne brenneren til en fornuftig pris?

Er det noen andre merker jeg bør vurdere? (vet jeg ikke vil ta asus igjen!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min far var på elkjøp og kjøpte Lite-On 48x24x48 dvd brenner til meg.

Den koster egentlig 500,- men fattern fikk den for 400. Har i ettertid sett at de har solgt samme brenner på tilbud til både 3 og 400...

Edit: Sjekket på elkjøp og så at de har Lite-On 52x til 595,-

Jeg er kjempefornøyd med min 48x brenner. Har aldri hatt problemer med noen av platene jeg har brukt. Jeg har nettopp kjøpt en Plextor Px708a DVD-brenner, men bruker stort sett Lite-On'en til cd, da jeg har merket at den er bedre på dette enn plextoren, noe som overrasket meg veldig...

Endret av Musty
Lenke til kommentar
Headshot' date='21/12/2003 : 21:14'] Joda, hadde tenkt meg en ny brenner nå etter at min asus 52x24x52 brenner konka.

Har hørt at Lite-On er de beste brennerne til en god pris. Så oppdager jeg med skrekk at det kun er Itbutikken som leverer dette merket i Norge. Jeg mener å ha hørt mye "snusk" om dette firmaet rundt om kring.

Når man ser her: http://www.itbutikken.dk/menu/vis_prod.asp...dere&mk=LITE-ON

Så ser man at de har samme brenneren oppført 4 ganger med forskjellig pris. Hva i all verden betyr det? :ermm:

Er det noen andre plasser jeg kan få denne brenneren til en fornuftig pris?

Er det noen andre merker jeg bør vurdere? (vet jeg ikke vil ta asus igjen!)

Prøv Databutikken :yes: Kjøpte nettopp en LiteOn :xmas: 8X DVD brenner derfra.

Lenke til kommentar
Prøv Databutikken :yes: Kjøpte nettopp en LiteOn :xmas: 8X DVD brenner derfra.

Jeg vil absolutt anbefale deg å lese webshopguiden og erfaringene på hw.no før du handler fra databutikken. De har ikke noe særlig godt rykte på seg.

Btw trådstarter; kanskje du kan gå på prisguiden til hw.no og finne hvor de selger Lite-On brenner ?

Lenke til kommentar

Den koster egentlig 500,- men fattern fikk den for 400. Har i ettertid sett at de har solgt samme brenner på tilbud til både 3 og 400...

Rask DVD-brenner du snakker om... og 52x'n du har oppdaget, er en CD-ROM!

Lenke til kommentar

DigitalImpuls er helt greie de, de var tilogmed "snille" nok til å importere et kabinett for meg som de ikke hadde, fikk kabinettet etter ca 3 ukers tid, og nå nesten ett år etter så kan man få kjøpe kabinettet hos KOMPLETT o.l. så de er ikke redde for å hjelpe til her nei, og det er heller skjelden problemer med å bytte varer, kjøpte f.eks ved en feil en vanlig CD-ROM når jeg skulle ha slik fikk byttet inn og fikk pengene tilbake. Nå har jeg riktignok ikke handlet på nett ifra de, kun i butikken, men det er jo de samme folkene så dette burde gå greit.

PS! Vær "litt" kritisk til hva de sier om at alt går sammen, for som dere sikkert vet så er det vanskelig å putte en vanlig CD-ROM inn i en slim slot, men som sagt fikk levert inn denne uten et ord, og penger tilbake.

Lenke til kommentar

Rask DVD-brenner du snakker om... og 52x'n du har oppdaget, er en CD-ROM!

:scared: DOH!!! :blush:

*dunke meg selv i hodet med en stor hammer*

Jaja.. får unnskylde meg med at det var den eneste cd-romen på siden over cd lesere/brennere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...