^fmj Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Dell Inspiron 9400 Windows 10 32-bit Radeon X1400 Maskinvaren er gammel, dette skjedde etter opddatering 1809 (oktober). Dette gjelder kun skjermen, PCen våker opp normalt fra hvilemodus, men skjermen forblir svart. Det vil altså være mulig å bruke PCen i blinde (lite hensiktsmessig!). Dette skjer også om jeg deaktiverer hvilemodus. Min konklusjon er at dette skyldes den utdaterte skjermdriveren og at det ikke finnes noen god løsning. Har byttet til dvalemodus og det fungerer utmerket. Bruker siste driver fra: https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=x1400 (8.561.0.0) Er det noen som tror dette kan fikses? Endret 25. mars 2019 av ^fmj Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Prøv å bli en insider og se om problemet også er der, insider ringen er flinke til å ordne en del av de problemene som dukker opp lenge før de lanseres for hvermansen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Har hatt samme problem på en PC hvis jeg brukte DP. Måtte bytte til HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå