Valiariaribenn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Lurer på om min AVR-3803 greier å drive disse høyttalerne? (703) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja, det vil jeg nok tro den skal klare. Er ikke det en 7x110w amp da ?, effektene burde være nok i hvertfall. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Burde ikke være noe problem! som det står på hifiklubben.no: Anbefalt forsterker: 50-200 watt Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Ja, effekt messig, vil jeg nok tro at det skal holde:) Men det jeg tenkte på, var om lydkvaliteten til forsterkeren i stereo er god nok for disse høyttalerne? Hvilken effekt/integrert forstreker vil det eventuelt passe og koble på? Takker på forhånd, med glede for alle svar. Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ingen som kan hjelpe her..? Vil jeg tjene på å kjøpe 704 istedet for 703, med tanke på at forsterkeren min kanskje ikke vil klare å utnytte 703ene skikkelig? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville gått for 703. De har FST mellomtone. Den er good-shit. Jeg har prøvd 604 med en 50-60W amp (denon). De trengte ihvertfall ikke mer for å spille bra. Klart, de klarer å håndtere mer, men hvor mye volum trenger man, egentlig? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ingen surround receivere kan måle seg med en stereo forsterker når det kommer til stereo, de er bygd for flerkanals lyd, og det gjør det best, men jeg tro nok ikke at stereo lyden er helt ubrukelig dårlig fordi, kan godt hende den låter bra, det finner du sikkert ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå