Gå til innhold

er Icemat bra?

wil

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om jeg skal ønske meg Microsoft intelli 4.0+ Icemat. dette burde jeg egentlig vite om det var bra eller ikke, men jeg har hørt at man må bytte ut knottene eller noe på icematen. eller hva det no var jeg måtte bytte ut.

noen som har noen meninger om icemat er noe bra eller ikke?

må ha svar litt fort siden at det snart er jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte bundelen, nå bruker jeg icemat som coaster for middags tallerkener.

Det bør vel si nok om icemat?

MS 4.0 mekker ekle skrapelyder når de dras på en icemat, ikke er den bra heller.

Anbefaler MS 4.0 og fUnc. Eller en annen glatt musoverflate hvis du finner det.

Edit: By the way, det hadde vært en god idè om du fjerner siggen din og stapper det i profilen din. Ingen vits med slik signatur om man har eget felt i personlig profil for pc stæsj.

Endret av SineTwo
Lenke til kommentar

Jeg bruker Icemat selv nå, men kjøper du deg en Icemat er du helt avhengig av å ha mouse skatez/padsurfers tilgjengelig hele tiden. Hvis ikke lager den en noe ubehagelig lyd.

Av alle mattene jeg har er faktisk Icemat den jeg liker best... (har brukt fUnc, steelpad og everglide Giganta også).

Lenke til kommentar

uff da, jaja for se. lurte på om jeg skulle kjøpe den glassplata også. de selger den på komplett den også. det ser desverre ut som det blir Icematen og MS 4.0 allikevel. det kan jo ikke være så gærlig? det er første gangen jeg har Icemat i det hele tatt, enten har jeg brukt bordet mitt eller ei anna musmatte. sånn blå musmatte. av en eller annen grunn har jeg sannsen for gamle pc ting sånn som, Tastatur og mus.

Lenke til kommentar

Icemat ownz!

Men ja hvis du IKKE bruker de MEDFØLGENDE padsurferne vil alle muser lage ekle skrapelyder på den. I tillegg har jeg hørt fra noen at padsurferne etter hvert blir slitt bort, men en pakke med to ekstra strips padsurfers koster bare 50 spenn. Har selv icemat og har bare positive opplevelser med den. Har også hørt at overflaten fuNc kan bli slitt og ødelagt etter en stund, så jeg anbefaler icemat :thumbup:

Lenke til kommentar

Icemat og sånn mener jeg suger :p

fUnc 1030 eller Steelpad 4D er det beste, det kommer ekle skrape lyder på andre steelpad'er og alle icemat'ene, pluss de er stygge :p

selv har jeg MS4.0 og fUnc og har aldri funnet noe som er bedere =)

:thumbs:

Endret av s0ppen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...