strafix Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvor finner jeg nye drivere til mitt Voodoo 3 3000 AGP skjermkort? Er det kun http://www.voodoofiles.com som eksisterer? Får ikke spilt Unreal Tournament eller CS (med glide) med standard driverene i XP. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Tror nok de fleste, og beste, ligger på voodoofiles ja. Bruker selv drivere derfra, og de funker utmerket. Men har ikke prøvd UT. Spiller derimot en del CS og det går nydelig med disse driverne. Jeg bruker CA Voodoo3/4/5 winXP/2k drivers 1.08.00-XP på side 6 på voodoofiles. Gir deg glide/opengl... [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-03-04 21:25 ] Lenke til kommentar
sukk Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 prøvd windows update? Fant mine drivere der og de fungerer helt ypperlig Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg kunne også spille CS med original driverne som fulgte med XP, samt oppdateringen fra windows update. Men med driverne fra voodoofiles som nevnt over så ble det en annen verden :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Voodoofiles er vel de beste, men har du prøvd hos tweakup eller winxp? Har visstnok de beste/raskeste driverene til Voodoo-kort for WinXP. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 (endret) ------------ Endret 30. april 2008 av Thomas-B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå