Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Høring om forslag til forenklet tilgang til førerkort i klasse A1 for innehavere av førerkort i klasse B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^Gammel er du da? Man er vel aldri for gammel for MC, uansett kraft. :) Jeg blir 35 til vinteren og har kjørt både 50 (TZR) og 125 (CBF, nåværende). Hadde det ikke vært for personlige vanskeligheter, hadde jeg kanskje hatt A lappen nå. Håper å kunne fullføre før sesongslutt i år, ellers må jeg ta teorien på nytt etter nyttår. Leste også de skulle endre hele systemet for teoriprøven (for alle klasser), men vet ikke når det skal tas i bruk.

Lenke til kommentar

^^Gammel er du da? Man er vel aldri for gammel for MC, uansett kraft. :) Jeg blir 35 til vinteren og har kjørt både 50 (TZR) og 125 (CBF, nåværende). Hadde det ikke vært for personlige vanskeligheter, hadde jeg kanskje hatt A lappen nå. Håper å kunne fullføre før sesongslutt i år, ellers må jeg ta teorien på nytt etter nyttår. Leste også de skulle endre hele systemet for teoriprøven (for alle klasser), men vet ikke når det skal tas i bruk.

Vel, jeg kunne se tilbake på russetiden..og vel så det, det herrens år du ble født  :ph34r: 

Lenke til kommentar

Har vært stille som graven fra "min" mann på 'tinget også. Men bare bra at folk holder koken og presset på SD. Det er nok desverre ganske bankers at denne sesongen er fucka, men håpet er at det kan gjøres klart i god tid før neste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg oppdaget også nettopp det med at 16-åringer skal få kjøre mopedbil på Broom.

https://www.tv2.no/broom/10708384/

Dette var vel også en del av høringen, som ikke ble anbefalt i den endelige høringsinnstillingen. Her var det også mange redde mennesker som mente at dette ville bli dommedag.

Kjekt for sekstenåringene. Håper kurs for klasse A også går igjennom. For min del kan det gjerne bli en forutsetning at en må ha hatt førerkort klasse B sammenhengende i minst 25 år. :-)

Stå på Jon Georg!

Endret av chrgod
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...