Beautifullgirl2016 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hei jeg er sykepleie student og trenger litt hjelp i min oppgave. Jeg håper dere kan hjelpe meg jeg skal skrive skrive om Kommunikasjon men trenger hjelp hva mener med drøfte teoretiske perspektiv?? Noen som kan forklare den til meg eller gi noen eksempler takk Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Dette var et veldig vagt spørsmål. Kan du sitere hele oppgaveteksten? Ser bare "kommunikasjon" og "drøfte teoretiske perspektiv", men det blir litt bredt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Et naturlig skille i kommunikasjonsformer ville være verbalkommunikasjon og non-verbal kommunikasjon. Du burde søke i databaser over psykologi eller sosialpsykologi for å finne noe vettugt å implementere i din oppgave. Du kan stadig knytte dine holdepunkter til spesifikke lidelser eller sykdommer. F. eks afasi, hvor språkkompetansen til den lidende er mangelfull eller fraværende. Også innen eldreomsorg eller psykiatri vil du kunne finne klienter som mangler språklige evner eller som ikke makter å benytte dem. Mitt råd til deg vil være at du må avgrense oppgaven for å kunne kommunisere et budskap tydelig ovenfor sensor. Velg deg et eller få felt som du skriver om, eller som du drøfter opp mot en annen. Lenke til kommentar
Beautifullgirl2016 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 jeg skal skrive omm kommunikasjon og flerkulturell så derfor tenker jeg hva jeg kan skrive inn i oppgaven min kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Beautifullgirl2016 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 Dette var et veldig vagt spørsmål. Kan du sitere hele oppgaveteksten? Ser bare "kommunikasjon" og "drøfte teoretiske perspektiv", men det blir litt bredt. skrive om kommunikasjon og kulturell trenger tips hva jeg kan skrive eller hvordan drøfte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hmm, kanskje du finner noe om hvor vanskelig det kan være for innvandrere å forstå enkelte norske dialekter, selv etter gjennomført språkopplæring? Tror det er en etablert problemstilling i fagmiljø at bokmålsopplæring ikke helt forbereder innvandrere og asylsøkere på å forstå dialekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå