ChopperRead Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Klarte han på første forsøk men hadde sikkert 1hp igjen tilslutt. Det enkleste måten å ta han på er å unngå han helt til du får grappling hook ikonet, så er det bare å smekke han flere ganger og repeat. Veldig lett å unngå han da han ikke har noen kjappe angrep. Han er litt verre i runde 2 men samme strategien fungerer. Jævlig kult spill ihvertfall, har stått fast på mange bosser men jeg stortrives imotsetning til Dark Souls hvor jeg bannet og ble illsint. Men her har jeg ingenting annet enn å skylde på mine skills og det liker jeg Etter hver boss jeg klarer så merker jeg hvor mye bedre jeg er mot andre fiender, digg følelse. Helt enig! Tok han ganske lett når jeg fant ut helt hva jeg sku gjøre. Enorm mestringsfølelse i dette spillet. Love it. Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Er på Guardian Ape nå, sliter veldig på han også. Men kommer vel forbi han til slutt Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Runna andre gjennomspilling med "det vanskeligeste nå" fytti å hardt noe av det var!! Er bare å glede seg om noen vil pines og så seire til slutt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Er i ferd med å gi opp, etter 10 timer, er jeg egentlig ikke noe bedre enn jeg starta, dauer rett som det er fra helt vanlige mobs, og trykker fremdeles minst like mye på feil knapper som de riktige. Jeg unngår de trollene med slegge som pesten. De skal vel være ganske lette å ta, men jeg tar de bare med snik angrep. Så begynner å bli kjedelig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Måtte lage gif av noe fancy jeg la merke til under en kamp: https://gfycat.com/ApprehensiveCluelessAlbino Jeg skal til å angripe han men ser han angriper samtidig så forbereder meg på å blokkere, problemet er at AI'en reagerer på akkurat lik måte :o 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 Kommet til Jinzuke saze... noen som har tatt ham? Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Jeg har spilt Nioh på PS4 og er ikke en person som egentlig spiller mye spill, stort sett bare de aller største titlene, og alt av Final Fantasy. Når jeg sier at jeg ikke spiller ye spill mener jeg forskjellige spill, når jeg først spiller et spill spiller jeg det i stykker Har ikke spilt Bloodbourne og ikke Dark Souls, kommer ikke til å gjøre det heller! Trodde aldri jeg skulle spille Nioh men begynte med det og irriterte meg masse i mange MANGE timer i starten, men etterhvert bare løsnet det det og etterhvert ble jeg insane (lov å skryte litt) god og tror jeg var level 480 eller noe. Nioh er et spill jeg alltid vil huske og synes var knallbra! Spørsmålet mitt blir da om jeg burde kjøpe dette spillet? Har både PS4 Pro og Xbox One X, samt en overkill Samsung TV med HDR og Freesync, så blir da eventuelt Xbox versjonen. Endret 31. mars 2019 av lylu Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Kommet til Jinzuke saze... noen som har tatt ham? Ja, Deflect med Umbrella hvis du syntes L1 er vanskelig, Dvs du trenger bare ett R2 tap per angrep fra slira hans som egentlig er 2 moves. Jeg har spilt Nioh på PS4 og er ikke en person som egentlig spiller mye spill, stort sett bare de aller største titlene, og alt av Final Fantasy. Når jeg sier at jeg ikke spiller ye spill mener jeg forskjellige spill, når jeg først spiller et spill spiller jeg det i stykker Har ikke spilt Bloodbourne og ikke Dark Souls, kommer ikke til å gjøre det heller! Trodde aldri jeg skulle spille Nioh men begynte med det og irriterte meg masse i mange MANGE timer i starten, men etterhvert bare løsnet det det og etterhvert ble jeg insane (lov å skryte litt) god og tror jeg var level 480 eller noe. Nioh er et spill jeg alltid vil huske og synes var knallbra! Spørsmålet mitt blir da om jeg burde kjøpe dette spillet? Har både PS4 Pro og Xbox One X, samt en overkill Samsung TV med HDR og Freesync, så blir da eventuelt Xbox versjonen. Nioh og Sekrio er mine favoritt spill. Nioh har jeg spilt utrolig mye, men jeg likte det fra starten da. De er ikke helt like, men de utfyller hverandre bra syntes jeg. Sekiro har ikke like dyp combat på alle plan, men det er et kvalitetsspill så det oser. Jeg ville virkelig kjøpt dette. Endret 1. april 2019 av cuberen Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ja, Deflect med Umbrella hvis du syntes L1 er vanskelig, Dvs du trenger bare ett R2 tap per angrep fra slira hans som egentlig er 2 moves. Nioh og Sekrio er mine favoritt spill. Nioh har jeg spilt utrolig mye, men jeg likte det fra starten da. De er ikke helt like, men de utfyller hverandre bra syntes jeg. Sekiro har ikke like dyp combat på alle plan, men det er et kvalitetsspill så det oser. Jeg ville virkelig kjøpt dette. Kjøpte idag, og er igang 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Etter over en ukes opphold, satt jeg med med dette her igjen i dag. Men konkluderte kjapt med at det gidder jeg faktisk ikke å sette meg inn i igjen samt bruke friuken på. Skulle ha stolt på magefølelsen 549,- for ett pent cover i hylla Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Rune og Karl fra Level Up er skuffa. Gi bort spillet og behold coveret da vel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Kanskje de kommer en n00b-mode en gang i fremtiden for sånne som meg Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Hehe, er vel noen som prøver å få det, men alle er noob fra start av i dette spillet Det krever tid og lyst, etter det blir det ganske mye lettere Mangler en achievement for å få alt nå. Tenker at over 100 timer er nok, men så spiller jeg visse bosser og storkoser meg enda. Burde vel heller begynt på noe nytt Endret 3. april 2019 av cuberen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Rune og Karl fra Level Up er skuffa. Gi bort spillet og behold coveret da vel? Skuffet jeg også av veldig mange grunner. Forhåpentligvis er Sekiro det første og siste spillet i denne serien Endret 3. april 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Har du tatt Genichi på toppen? Flere som misliker det i starten, men får 180 graders helomvending. Skjønner feks hvis man forventer Dark Soulish to the bone med RPG muligheter, different builds, hater Japanske miljøer etc at man kan bli skuffa, men trenger ikke nødvendigvis. Jeg venta veldig på Ninja Gaiden 4 fra Team Ninja, plutselig kom Nioh og var litt skeptisk, men visste seg at det ble en av de beste opplevelsene mine. Spillet er ikke perfekt, og har kanskje ikke den beste gjenspillingsverdien for alle. Håper på mer av dette, med forbedringer Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Jeg er kommet til siste boss men har ikke tatt han enda med kun ett forsøk så langt. Jeg elsker vanligvis japansk setting, men omgivelsene fenger ikke overhodet i Sekiro av en eller annen grunn. Hele spillet har mangel på variasjon, utforskingen er kjedelig og føles stort sett lite belønnende siden det ikke er noe spennende loot, synes alle bossene utenom Guardian Ape var dødskjedelige og det samme gjelder generelt utvalget av enemies med noen få unntak. Føler også at det har NULL replay-value mens i Dark Souls har jeg så mange playthrougs på at jeg har mistet tellingen. Likte mye bedre Nioh faktisk selv om jeg ikke har rundet det enda. Endret 3. april 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg er kommet til siste boss men har ikke tatt han enda med kun ett forsøk så langt. Jeg elsker vanligvis japansk setting, men omgivelsene fenger ikke overhodet i Sekiro av en eller annen grunn. Hele spillet har mangel på variasjon, utforskingen er kjedelig og føles stort sett lite belønnende siden det ikke er noe spennende loot, synes alle bossene utenom Guardian Ape var dødskjedelige og det samme gjelder generelt utvalget av enemies med noen få unntak. Føler også at det har NULL replay-value mens i Dark Souls har jeg så mange playthrougs på at jeg har mistet tellingen. Likte mye bedre Nioh faktisk selv om jeg ikke har rundet det enda. Skjønner, da har du grunnlag for meningene. Men liker du feks at man er så mobil og fri kontra en del andre spill som dette? Grappling, klatre rett oppå tak o.l, parry i lufta, div artige strategier for noen bosser som ikke er innlysende, men veldig artig å få til. Objektivt er vel det fremgang fra tidligere spill? Kan forstå at regien av combat og måten de prøver å få spillerne til å spille på flere ganger ikke nødvendigvis er for alle. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg synes absolutt ikke Sekiro er direkte dårlig altså, det greide bare ikke tilfredstille Souls-kløen min litt engang Grapplingen er ganske kul, combaten føles digg og teknisk så fungerer det meste veldig bra så det er absolutt visse ting det gjør bedre enn DS og mobilityen fungerer bra for dette spillet men det er ikke noe jeg ville hatt i Dark Souls. Dobbelthoppe rundt og klatre på alt som er, grapple å fly rundt i luften med heavy armor og ultra greatsword+ shield, og da spesielt i PvP situasjoner? Nei takk Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Nice Ja, hehe, kunne godt tenkt meg å prøve noe sånt jeg, men mulig du har rett ja Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Har ikkje spilt Sekiro siden eg unlocka alle Achievementsa for ein uke siden, men for min del så er det mitt favoritt spill fra From Software. Liker godt at i motsetning til Dark Souls og Bloodborne så kan du ikkje grinde deg til ein gud, men du må faktisk bare lære deg spillet og bossene. Viss det er ein ting å klage på for min del så er det balanseringa. Spillet gikk fra å være veldig lett, til vanskligt før det avsluttet veldig lett igjen. Men sånn er jo ofte disse spillene når du først knekker koden. Men hadde vert kjekt med ein knall vanskeligt boss på slutten istedenfor at di holder oss i handa siste del. Endret 3. april 2019 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå