Gå til innhold

Evakueringen av cruiseskipet på Hustadvika vil ta hele natten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en som har jobbet de siste par årene med engineering rundt de elektriske systemene på cruice skip som følger safe return to port filosofien som jeg vil anta dette skipet og følge burde det som har skjedd her vært klin umulig , å få full blackout uten at noen compartments tilsynelatende har tatt skade i skip som i teorien skal ha så enormt mange redundante backup systemer tyder jo på at det er noe som virkelig ikke stemmer ombord i denne skuta. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Som en som har jobbet de siste par årene med engineering rundt de elektriske systemene på cruice skip som følger safe return to port filosofien som jeg vil anta dette skipet og følge burde det som har skjedd her vært klin umulig , å få full blackout uten at noen compartments tilsynelatende har tatt skade i skip som i teorien skal ha så enormt mange redundante backup systemer tyder jo på at det er noe som virkelig ikke stemmer ombord i denne skuta.

Det burde ikke være mulig. Det må enten ha en felles forsyning av tungolje til alle motorene eller noe fundamentalt styrings system må ha sviktet.

Lenke til kommentar

Kjenner ikke til skipet eller forholdene, men et såpass stort skip har nok en helikopterplattform som det kan evakueres fra hvis forholdene er de rette så de slipper å heise alle ombord i helikopteret.

Med så mye bevegelse i båten?

Som jeg skrev i første posten, hvis forholdene ligger til rette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...