Nikkor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hoho, konge mod!! Server innebygd i senga ville jo værrt ganske heftig! eller kleskapet eller no? Fixed Men neida min ny pc annkom i dag, og den funket ikke =S Så det ble det ikke noe av. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!! Stakkars maskin! Lenke til kommentar
handbook Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!! Stakkars maskin! Heh, er jo bare ett compaq-romskip.. (or am I wrong?) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!! Stakkars maskin! Heh, er jo bare ett compaq-romskip.. (or am I wrong?) Nei Har forresten dratt av hele fronten nå *serikkebraut* Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) hehe, herlig mod! har en lik julestjerne...I VINDUET! mener jeg så en på tv som hadde bygd pcn inn i en postkasse... *hint* Endret 31. desember 2003 av nord Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 hehe, herlig mod! har en lik julestjerne...I VINDUET! mener jeg så en på tv som hadde bygd pcn inn i en postkasse... *hint* Done Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hmm... Hva med å tusje på masse tusj som lyser i UV lys? Det må da finnes, eller maling kanskje. Så sørger du for å få plass ved siden av en som har masse UV-lys i kassa si på neste LAN. Vips, gratis selvlysende! Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hehe Det hadde vært en mulig het, men nå ligger den pc'en som er bildet av her i deler. Har muligvis tenkt og byggen den inn i den boksen xboxen følger med i Til komfir skal jeg kjøpe nytt kabbinet har et Qtec nå og modde ordentlig. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hva er det som skjer med den nye maskina di da, siden den ikke funker? Men seriøst det er da en som bygde maskina si i en søppeldunk. link til søppelkassa Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hehe, nææ tror ikke jeg gjør det. Jo den nye pc'en fungerer nå Sliter bare med og få ut den ******* hovedkortet i det knøttlille kabbinetet. Pluss at jeg må tegne elr vits hva jeg skal gjøre osv. Den nye pc'en, for jeg hva jeg gjør med... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hahaha, U-T-R-O-L-I-G bra! LOL Synd den er borte np Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 FORSLAG: Hva hvis du tar den ut på veien og slegger den totalt? Så filmer du dette og legger på internett så vi kan se!! /HATER COMPAQ!!! Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hot Tips.. Neste gang drar du 2 eller kanskje 3 strøk med tusjen. Bare for å få den komplette finish look'en Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 tøff den da! *pappa har en slik compaq og pappa har også lagt seg... lure på hva jeg skal gjøre på no* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå