Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe Hele workloggen var tull, dette var noe jeg gjorde på 5min alt sammen. Jah det ble stygt Men bedere enn orginalen hvertfall.... Så det var en Mod Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg ler fin modd Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) *Holder seg for magen av prøver å holde seg i stolen* GUD så orginalt og hysterisk morsomt da. Da jeg først så den "fluffyen" nistirre over lyset fra julestjerne sprakk jeg i latter her altså. Rett og slett bare genialt. Rett og slett Endret 22. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe*ler* Fint at dere syns den var litt komisk da Fluffyen måte joh bare være med da Kanskje jeg lager en annen mod en gang også...men da skal jeg bruke litt lenger tid... Bahhhh Natta Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det er en furby!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det er en furby!! 2stk Saltstenger.1stk. Furby/Grønn. 1stk.GameBoy Cam/Grønn. 2stk.Ringes Herre plakater fra Topp. 1stk Rød Sprittusj. 1st.Julestjerne. 1stk Colamerke. Jada Bare kalte den fluffy nå..jaja Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Om det ikke var direkte en "fryd" for øyet dette her så bvare det i det minste orginalt...til de grader....ser nesten ut som en virvelvind av skrot som har festet seg fast til et nedtagga kabinett smørt inn med lim...hehe...kunne vært litt øft å lage en trashpc...hm...men jeg tror det blir isåfall en litt mer igjennomført "fallout-stil". Sånn med rustne metallplater, flipswitchses og meningsløse griller...pluss noen lamper som står å surrer her og der... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 : Du for ønske deg tusjer til jul! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 du skulle hatt noen kjøleskapmagneter på sida oxo! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 du skulle hatt noen kjøleskapmagneter på sida oxo! Skal jobbe mere med den i morgen tror jeg, har skaffet litt flere tusjer og sånnt. Henger nok på litt kjøleskap ting også. Gled dere til bilder Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det ser helt jævlig ut! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det ser helt jævlig ut! Takk Er meningen det. Lenke til kommentar
felge Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 mnoe av det beste eg har sett Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg tror alle syntest det så for jævlig ut.. men alle trodde han var seriøs og ville ikke såre følelsene hans jeg trodde jo på det en stund.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) jeg tror alle syntest det så for jævlig ut...... Visste det jeg å . Men så snille dere er da visst jeg hadde vært seriøs med denne moden... Så hold dere det inne dere,og heller sa det positive...visst det var noe... Edit: Som sagt skal fikse mere på den i morgen, så den ser litt mere ordentlig ut. Endret 22. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det der er en av de søteste, og ikke minst sprøeste case moddene jeg har sett Well done! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 søt på en grotesk bestialsk måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå